هتل‌های گرگان با فاصله کم از جاهای دیدنی!

هتل‌های گرگان
هتل‌های گرگان

هتل گرگان امکانات و خدمات چشمگیری را ارائه می‌دهد که شایسته مسافران است. این هتل‌ها مکمل جاذبه‌های گردشگری شمال ایران هستند. گرگان یک مقصدگردشگری پرطرف‌دار است، بنابراین هتل‌های زیادی در این منطقه با امکانات رفاهی مختلف وجود دارد. با وجود هتل‌های زیاد در این منطقه، انتخاب یکی ازبهترین‌ هتل های گرگان دشوار است. به همین منظور در زیر لیستی از این هتل‌ها را آماده کرده‌ایم. این لیست به ارزان‌ترین، گران‌ترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها بهجاذبه‌های گرگان اشاره دارد. با خواندن این مقاله تا انتها این نوید را می‌دهیم که سفر شما به گرگان سفری فراموش‌نشدنی خواهد بود.

هتل آذین گرگان

با اولین هتل این لیست شروع می‌کنیم، هتل آذین گرگان در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد یکی از مدرن‌ترین هتل‌های گرگان و یک هتل چهار ستاره است. این هتلبه‌سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های منطقه محسوب می‌شود. توسعه گردشگری هتل منجر به بازسازی آن در سال ۱۳۹۲ شد. هتل آذین گرگان ۳۲ اتاقو رستورانی مدرن با عالی غذا دارد. این رستوران خوشمزه ترین غذاهای محلی، ایرانی و خارجی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

از دیگر امکانات هتل آذین گرگان می‌توان به فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن کنفرانس، لاندری، پارکینگ، کافی نت و فروشگاه اشاره کرد. وجود مغازه در اینهتل به گردشگران این امکان را می‌دهد که بدون اتلاف وقت در بازار، سوغات گرگان را خریداری کنند. این هتل تا ایستگاه راه آهن گرگان تنها ۷ دقیقه فاصلهدارد. به لطف همین فاصله کم، اگر قبلاً با خرید بلیط قطار گرگان به این شهر رسیده‌اید، فاصله بسیار کمی تا هتل آذین گرگان دارید.

هتل‌های گرگان

هتل شهاب ناهارخوران

هتل شهاب ناهارخوران به یکی از جدیدترین هتل‌های گرگان تبدیل شده است. این هتل همان‌طور که از نامش پیداست در خیابان معروف ناهارخوران گرگان قرار دارد. حتی اگر تا به حال به استان گلستان نرفته باشید، مطمئنیم نام خیابان ناهارخوران گرگان را شنیده‌اید. این جاده با درختان معلق منظره زیبایی را در اختیارگردشگران قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل شهاب ناهارخوران گرگان چشم انداز زیبایی به جنگل دارند.

در هتل شهاب ناهارخوران یک رستوران مدرن وجود دارد. سرآشپز این رستوران لذیذترین غذاهای دریایی و ایرانی را به مهمانان ارائه می‌دهد. از امکانات هتلشهاب ناهارخوران می‌توان به فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، خشکشویی، پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. این هتل تا پایانهمسافربری گرگان حدود ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. با این حساب اگر با خرید بلیط اتوبوس گرگان وارد این شهر شدید، فاصله چندانی با هتل شهابناهارخوران گرگان ندارید.

هتل بوتانیک

یکی از گران ترین هتل‌های گرگان هتل بوتانیک به‌حساب می‌آید. در زمان رزرو هتل‌های گرگان وقتی با این هتل روبرو می‌شوید اتاق‌های هتل ۵ ستاره بوتانیکممکن است برایتان گران باشد، اما مطمئن باشید از پولی که در این اتاق‌ها خرج می‌کنید پشیمان نخواهید شد. هتل ۵ ستاره بوتانیک گرگان در زمینی به مساحت ۴ هکتار واقع شده و ۷۵ اتاق سلطنتی کاملاً مجهز دارد. این هتل زیباترین اتاق‌ها را در بین تمامی هتل‌های گرگان به خود اختصاص داده است. هتل بوتانیک تا جنگل النگدره که یکی از دیدنی‌ترین نقاط گرگان به‌حساب می‌آید فقط نیم ساعت با ماشین فاصله دارد. اگر می‌خواهید به خود قول سفر سلطنتی را بدهید و اوقاتخوشی را سپری کنید، هتل بوتانیک اولین و آخرین انتخاب شما در سفر به گرگان است. مرکز تناسب اندام، لاندری، زمین تنیس، کافی شاپ، باشگاه بیلیارد،پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات از امکانات این هتل لاکچری برای استفاده مسافران به‌حساب می‌آید.

هتل جهانگردی ناهار خوران

راستش باید گفت که هتل جهانگردی ناهار خوران یکی از باصفاترین هتل‌های گرگان است. این هتل ۳ ستاره با امکانات خوبی که در خود دارد از نظر موقعیتمکانی  در بلوار معروف نهار ناهار خوران  گرگان  واقع شده است. با توجه به این شرایط هتل جهانگردی ناهار خوران اتاق‌های خوب و امکانات ویژه برای مسافران دارد. جالب اینجاست که رستوران این هتل نیز توانسته در بین  غذاهای گرگان به شهرت برسد. این رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، هتل جهانگردی ناهارخوران را به گزینه‌ای آسان برای پذیرایی از مهمانی‌های بزرگ تبدیل کرده است. فضای سبز، لاندری، پارکینگ، اینترنت در لابی و تهویه مطبوع از ویژگی‌هایمهم هتل محسوب می‌شود. این هتل با مراکز خرید گرگان فاصله کمی دارد. داشتن مجموعه عوامل حرفه ای این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های گرگان تبدیلکرده است.

هتل زیارت گرگان

اگر به دنبال یکی از ارزان ترین هتل‌های گرگان هستید، هتل زیارت گزینه مناسبی برای شماست. این هتل در یکی از فرودگاه‌های زیبای گرگان واقع شده است. هتل زیارت گرگان با آبشارها، چشمه‌های آب معدنی و کوه‌های سرسبز احاطه می‌شود. هتل زیارت گرگان به لطف این ویژگی‌های طبیعی، منظره‌ای دیدنی را دراختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل محیطی راحت و دلنشین دارد. جالب اینجاست که هتل زیارت گرگان در مجاورت روستایی به همین نام ساخته شده پس بااین شرایط اگر روستایی هستید و از طبیعت زیبای گرگان سیر نمی‌شوید، هتل زیارت گرگان گزینه مناسبی برای شما به‌حساب می‌آید.

هتل‌های گرگان
هتل‌های گرگان

هتل خیام گرگان

هتل خیام یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های گرگان است. این هتل در سال ۱۳۶۵ ساخته شده اما در سال ۱۳۹۵ به طور کامل تعمیر شد. به همین دلیل امکانات راحت اینهتل چیزی کم ندارد. جالب اینجاست که هتل خیام فاصله کمی با جاذبه‌های گرگان دارد. مسجد جم و پارک شهر از جمله جاذبه‌های نزدیک هتل خیام گرگان در اینشهر هستند. هتل خیام تنها ۱۲ اتاق دارد. تعداد کم اتاق‌های این هتل شما را با یک هتل خلوت روبرو می‌کند. اگر در سفر خود به این شهر به دنبال هتلی مقرون بهصرفه با امکانات رفاهی مناسب هستید، هتل خیام گزینه مناسبی برای شماست زیرا در فاصله کوتاهی از بهترین رستوران‌های قرار دارد. به لطف این شرایطمی‌توانید با اقامت ارزان در گرگان لذیذترین غذاهای این شهر را بچشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ