مقایسه قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد در ایرلاین های مختلف در اردیبهشت ۱۴۰۱

مسیر هوایی تهران به مشهد یکی از مسیرهای پرتردد ایران است که ایرلاین های مختلفی در آن فعال می باشند. به دلیل تقاضای زیاد سفر با هواپیما از تهران به مشهد، قیمت بلیط های آن نیز نسبت به سایر مسیرها بیشتر می باشد. نرخ پرواز های تهران مشهد در ماه ها و روزهای مختلف سال متفاوت می باشد که متاثر از تقاضای زیاد مسافران و وجود ایرلاین های لوکس در این مسیر است.

همانطور که گفته شد ایرلاین های متعددی در این مسیر تردد دارند که شامل ایرلاین های ماهان، ایران ایر، معراج، آتا، کاسپین، تابان، وارش، فلای پرشیا و ایرلاین های متعدد دیگر می باشد. نرخ بلیط هواپیما در این ایرلاین ها با یکدیگر متفاوت بوده که ناشی از تفاوت در ناوگان هوایی و خدمات پرواز آن ها است. بطور معمول ایرلاین های ماهان، ایران ایر و آتا معمولا قیمت بیشتری دارند.

همانطور که گفته شد، ایرلاین های متعددی در مسیر تهران به مشهد تردد دارند که این ایرلاین ها در اردیبهشت ۱۴۰۱ شامل ماهان، ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، زاگرس، معراج، آتا، تابان، کاسپین، سپهران، ساها، وارش، فلای پرشیا و پارس ایر می باشد. تفاوت قیمت این ایرلاین ها به تفکیک بررسی شده است.

ایرلاین ماهان که جزء ایرلاین های لوکس ایران محسوب می شود، اولین پرواز آن در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ بوده که هزینه آن ۱۰۲۰۰۰۰ تومان می باشد. علاوه بر این در تاریخ ۱۴ اردیبهشت نیز از تهران به مشهد پرواز دارد که هزینه آن نیز ۱۰۲۰۰۰۰ تومان است. پرواز بعدی هواپیماهای این ایرلاین در تاریخ ۱۸ اردیبهشت بوده که در دو ساعت مختلف پرواز دارد. هزینه بلیط این پرواز ها در کلاس اکونومی، ۹۷۵ هزار تومان و در کلاس بیزینس، ۱۸۸۵۰۰۰ تومان است.

ایرلاین ایران ایر یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی مسیر تهران به مشهد می باشد. اولین پرواز این ایرلاین در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ بوده که قیمت آن برابر ۸۸۳ هزار تومان است. همچنین در ۱۳ ادیبهشت نیز از تهران به مقصد مشهد پرواز داشته که هزینه آن، ۹۵۰ هزار تومان مشخص شده است. پروازهای این ایرلاین شامل کلاس بیزینس نیز می باشد که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت انجام می شود و قیمت آن، ۱۳۲۰۰۰۰ تومان است. کلاس های اکونومی و بیزینس این ایرلاین قیمت های متفاوتی دارد، بطور مثال در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ هزینه کلاس اکونومی آن برابر ۱۰۱۷۰۰۰ تومان و کلاس بیزینس، ۱۶۲۲۰۰۰تومان می باشد.

ایرلاین آتا: همانطور که گفته شد، ایرلاین آتا جزء ایرلاین های با کیفیت داخلی محسوب می شود. پروازهای این ایرلاین قیمت متنوعی دارد به طوری که هزینه آن در ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۹۷۳ هزارتومان تا ۱۰۲۰۰۰۰ تومان متغیر است. قیمت این بلیط ها در روزهای بعدی نیز پایین تر می باشد، بطوریکه در تاریخ ۹ اردیبهشت شاهد قیمت ۷۰۳ هزار تومان هستیم.

در این مقاله قیمت بلیط ایرلاین های مختلف در مسیر تهران به مشهد در اردیبهشت ۱۴۰۱ را مقایسه کردیم. کمترین قیمت مربوط به یکی از پروازهای ایرلاین آتا بوده که برابر ۷۰۳ هزار تومان بوده و بیشترین قیمت مربوط به پرواز بیزینس کلاس ماهان می باشد که قیمت آن ۱۸۸۵۰۰۰ تومان است. البته توجه داشته باشید که این قیمت ها در ۶ اردیبهشت بررسی شده است و با توجه به اینکه بلیط های چارتر زیادی در این مسیر به فروش می رسد، ممکن است قیمت آن ها تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ