معرفی ۵ تا از بهترین هتل‌های ارزان تهران از اسنپ روم

هتل های ارزان تهران از تنوع زیادی برخوردار هستند از این رو انتخاب هتل مناسب جهت اقامت اندکی دشوار به نظر می رسد. ارزان ترین هتل های تهران اغلب در بین هتل های یک و دو ستاره یافت می شوند که دارای امکانات و خدمات متنوع هستند. در ادامه با هتل های ارزان تهران که رزرو اقامت در آن ها از طریق اسنپ روم امکان پذیر است بیشتر آشنا خواهیم شد.

هتل پارادایس از بهترین هتل های ارزان تهران

یکی از بهترین هتل های ارزان تهران که امکان رزرو آن از طریق اسنپ روم وجود دارد هتل پارادایس می باشد‌. این هتل در خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیابان برادران مظفر واقع شده است.

این هتل در پذیرایی از مسافران این کلانشهر دارای سابقه ای طولانی است. این هتل سه ستاره در سه طبقه احداث شده است که دارای ۱۸ اتاق است.

از مهمترین مزایای این هتل می توان به دسترسی مناسب آن به وسایل نقلیه عمومی، مترو و بی آر تی اشاره کرد. این هتل ارزان تهران همچنین در مجاورت مراکز تجاری بزرگ مثل بازار بزرگ تهران، پاساژ علائ‌الدین، جاذبه های تاریخی و فرهنگی مانند باغ موزه نگارستان، عمارت مسعودیه، تئاتر شهر، سفارت خانه های کشورهای فرانسه و روسیه واقع شده است.

این هتل ارزان در تهران همچنین امکانات ویژه و رستوران تخصصی را به معلولین ارائه می دهد. این هتل زیبا در نهایت در سال ۱۳۹۸ به طور کامل بازسازی شد و امروزه آماده پذیرایی از مهمانان بسیار زیادی است.

هتل های ارزان تهران

هتل ورنوس

از دیگر هتل های ارزان تهران می توان به هتل ورنوس اشاره کرد که در بلوار کشاورز، تقاطع خیابان ورنوس واقع شده است.

تهران به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفرهای تفریحی و گاهی اوقات برای انجام امور اداری توسط اکثر افراد شناخته می شود.

از این رو در تهران هتل ها و اقامتگاه های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید یکی از آن ها را برای اقامت خود انتخاب نمایید.

هتل ورنوس به عنوان یکی از هتل های ارزان تهران شناخته می شود. بلوار کشاورز که این هتل ارزان در تهران در آن واقع شده است به عنوان یکی از خوش مسیرترین مناطق تهران محسوب می شود. از مهمترین مزایای این هتل ارزان تهران می توان به وجود ایستگاه های مترو میدان انقلاب اسلامی و ولیعصر در مجاورت آن اشاره نمود.

شما می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به این ایستگاه ها دسترسی پیدا کنید. از دیگر وسایل نقلیه عمومی که با رزرو هتل ارزان تهران ورنوس می توان به آن ها دست یافت می توان به ایستگاه های BRTو تاکسی ها اشاره نمود.

وجود امکانات رفاهی در بلوار کشاورز باعث شده است تا مسافران ترجیح دهند هتل ورنوس را برای اقامت خود در کلانشهر تهران انتخاب نمایند.

مراکز درمانی، سینما و پارک های مختلف نیز در مجاورت این هتل وجود دارند و با رزرو هتل های ارزان تهران و هتل ورنوس می توانید به امکاناتی از جمله رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان و اینترنت رایگان دسترسی یابید و در این هتل ارزان تهران اقامت راحتی داشته باشید.

هتل آپارتمان تاویرژ

یکی دیگر از هتل های ارزان تهران واقع در ونک، خیابان ملاصدرا، شیراز جنوبی و برزیل غربی هتل آپارتمان تاویرژ می باشد.

رزرو این هتل ارزان تهران از طریق این مجموعه امکان پذیر است. این هتل در سال ۱۳۸۸ در ۵ طبقه و ۱۶ اتاق تاسیس شده است.

موقعیت مکانی این هتل ارزان در تهران دسترسی به مراکز تجاری و تفریحی کلانشهر تهران همچون  برج میلاد، پل طبیعت، پارک آب و آتش را آسان نموده است. این هتل ارزان تهران نیز در سال ۱۳۹۷ به طور کامل بازسازی شد و امروزه با امکانات رفاهی مناسب از مهمانان بسیار زیادی پذیرایی می کند.

هتل های ارزان در تهران

 

هتل آرمان

از دیگر هتل های ارزان تهران که در میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی، خیابان اکباتان نرسیده به مترو ملت و کوچه بانک صادرات واقع شده است هتل دو ستاره آرمان است.

این هتل ارزان در تهران یک هتل۴ طبقه است که ۵۵ اتاق دارد. این هتل ارزان تهران در مرکز شهر و منطقه کلیدی کلانشهر تهران واقع شده است.

هتل آرمان به وسایل حمل و نقل عمومی، میدان امام خمینی، بازار بزرگ تهران، جاذبه های دیدنی و تاریخی، مجلس شورای اسلامی و سفارت خانه های مختلف دسترسی راحتی دارد.

از مهمترین امکانات رفاهی موجود در این هتل می توان به وجود رستوران و کافی شاپ در آن اشاره نمود. این هتل نیز در سال ۱۳۹۴ به طور کامل بازسازی شد و امروزه پذیرای مهمانان بسیار زیادی می باشد.

رزرو هتل های ارزان در تهران

هتل مرکزی

از دیگر هتل های ارزان تهران که در لاله زار نو، نرسیده به چهارراه منوچهری، پایین تر سینما کریستال واقع شده است هتل مرکزی می باشد.

این هتل دو طبقه که در سال ۱۳۱۲ تاسیس شده است دارای ۳۲ اتاق است به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و بی آر تی دسترسی خوبی دارد.

هتل مرکزی همچنین به جاذبه های دیدنی و تاریخی این کلانشهر از جمله بازار بزرگ تهران، خیابان منوچهری، کاخ گلستان، موزه ملی، خانه امین السلطان، موزه آبگینه و سفارت خانه های آلمان، انگلیس، ترکیه، روسیه و فرانسه دسترسی راحتی دارد. هتل مرکزی تهران در سال ۱۳۸۶ به طور کلی مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه پذیرای مهمانان بسیار زیادی است.

مزایای رزرو هتل های ارزان تهران

از مهمترین مزایای رزرو هتل ارزان در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنسل کردن رزرو هتل های ارزان تهران رایگان است.
  • اتاق های این هتل ها هر روزه ضدعفونی می شوند.
  • رفتار پرسنل این هتل ها مودبانه است.
  • اتاق های این هتل ها کاملا شیک و تمیز هستند.
  • این هتل ها به مراکز مهم دسترسی خوبی دارند.
  • این هتل ها همچنین به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی راحتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ