معرفی بهترین محله های تهران برای اجاره خانه روزانه در تهران

اجاره خانه روزانه در تهران و یا رهن  آن یکی از راه هایی است که بسیاری از افراد برای تهیه منزل به سمت آن میروند، در این اوضاع اقتصادی که بسیاری از زوج های جوان و خانه اولی ها از پس هزینه ی خرید خانه بر نمی آیند، رهن و اجاره خانه روزانه در تهران بهترین گزینه است. به خصوص در شهر های گرانی مثل تهران که هزینه ی خرید خانه به مراتب از شهر های دیگر بالا تر است. تهران مبله سعی دارد در این مطلب در باره اجاره ی آپارتمان و نکاتی که باید در حین اجاره خانه مد نظر داشته باشیم صحبت کند. به علاوه میخواهیم در این مطلب شمارا با مزایای اجاره خانه در هر منطقه از شهر تهران آشنا کنیم.

روشهای اجاره خانه روزانه در تهران

اجاره خانه روزانه در تهران به دو روش سنتی و مدرن انجام میشود. هرکسی میتواند مانند گذشته به بنگاه های املاک س بزند تا مواردی که برای اجاره آپارتمان موجودند را بررسی کند. ما امروزه و با معضلات پیش آمده جستجوی اسنترنتی بهترین راهکار برای پیدا کردن آپارتمان مناسب برای اجاره است. چرا که در روش اول نیازمند صرف زمان و هزینه ی بالایی میشویم چرا که باید یک روز کامل از کاری که داریم مرخص شویم تا تمام وقتمان در روز را صرف سر زدن به بنگاه های معاملاتی مختلف کنیم. اما در روش دوم میتوانید در هر کجا که هستید و با مراجعه به وبسایت های معتبری که در این خصوص خدمات ارائه میدهند به جستجوی خانه ها برای اجاره خانه روزانه در تهران بپردازید. در این میان نکاتی هست که تهران مبله پیشنهاد میکند قبل از اجاره آپارتمان حتما آنها را در نظر بگیرید تا به مشکل برنخورید.

  • سعی کنید خانه ای پیدا کنید که خالی باشد تا برای جا به جا کردن اثاثیه منزلتان به مشکل بر نخورید.
  • محدوده ی خانه را با توجه به محدوده‌ی محل کارتان انتخاب کنید.
  • اگر خودرو شخصی دارید، وضعیت پارکینگ را بررسی کنید و از وجود آن مطمئن شوید.
  • از اجاره خانه های بسیار قدیمی پرهیز کنید چون ممکن است با خرابی مصالحی چون لوله های آب و فاضلاب همراه باشند. مناسب ترین سن آپارتمان برای اجاره بین ۳ تا ۱۰ سال است.
  • قرار داد اجاره خانه را در یکی از املاکهای معتبر نزدیک به محل سکونتتان منعقد کنید تا از مشکلات قانونی که ممکن است پیش بیاید در امان بمانید.

محله های خوب اجاره خانه روزانه در تهران

حالا که با نکات ضروری اجاره خانه روزانه در تهران آشنا شدیم بهتر است به سراغ بررسی محله های خوب تهران برویم تا ببینیم در کدام محله های تهران خانه های بهتری پیدا میشود. همانطور که میدانید تهران دارای ۲۲ منطقه است که تمام این مناطق از امکانات تقریبا برابری برخوردارند و اینکه کدام محله بهتر است تنها به نیاز های شما و سلیقه شخصی هر کسی باز میگردد. اما در این میان محله هایی هستند که اجاره نشینی در آنها از مزایای بیشتری برخوردار است. این محله ها در شمال و غرب تهران واقع شده اند.

محله های شمال تهران را مناطق ۱، ۳، ۴ و بخشی از منطقه ۵ در بر گرفته اند. شمال تهران از آب و هوای بهتری به نسبت سایر مناطق تهران بر خوردار است چرا که در قسمت کوهپایه ای واقع شده و از مرکز تهران که محل انباشت و دود و آلودگی‌هاست دور است. با اجاره خانه در یکی از آپارتمانهای شمال تهران میتوانید از یک منظره‌ی بی نظیر در خانه خود و هوایی پاکیزه بهره‌مند شوید. یکی از محله های خوب شمال تهران محله پاسداران است.

محله پاسداران از شمال با اتوبان صدر، از جنوب با اتوبان همت، از شرق با اتوبان صیاد شیرازی و از غرب با بزرگراه حقانی همسایگی دارد و همین دسترسی ها باعث شده تا این محله به یکی از بهترین محله های تهران از نظر امکانات و دسترسی های محلی تبدیل شود. تهران مبله با ارائه آپارتمان های متعددی در این محلات کار شمارا برای یافتن یک آپارتمان خوب بسیار راحت کرده است. آپارتمان مبله پاسداران یکی از آپارتمان های خوب این مجموعه است که با تمامی امکانات و تجهیزاتی که دارد میتواند یکی اقامت خوب و راحت را برای شما رقم بزند. آپارتمان مبله پاسداران دارای یک پارکینگ اختصاصی و نگهبان ۲۴ ساعته است که این موارد خیال شمارا از بابت امنیت و آسایش تامین میکند.

از دیگر محله های تهران که آپارتمان های خوبی برای اجراه دارد میتوان به محله های غرب تهران اشاره کرد. غرب تهران را مناطق  ۲،۵،۹،۲۱ و ۲۲ در بر گرفته اند. سبک سازه های مناطق غربی تهران به شکلی است که بافتی مدرن و جدید به این قسمت بخشیده است. بافت ساختمانی ای که شامل برج ها و آسمان خراش های چند قلو میشود. به گزارش تهران مبله از مزایای اجاره نشینی در غرب تهران این است که شما به مراکز تفریحی تهران بسیار نزدیک خواهید بود چرا که بیشتر مراکز تفریحی تهران نظیر باملند، دریاچه چیتگر و مراکز خرید متعددی چون مرکز خرید کوروش و تیراژه در مناطق۵ غربی تهران واقع شده اند. محله صادقیه یکی از محله های خوب غرب تهران است که اجاره آپارتمان در این محله بسیار آسان بوده و عمده این آپارتمان ها با قیمت خوبی ارائه میشوند. آپارتمان مبله صادقیه که توسط تهران مبله ارائه میشود دارای تجهیزات کامل و مناسب برای زندگی است. این تجهیزات شامل تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، میز نهار خوری، سرویس کامل خواب، ست کامل مبلمان راحتی، یخچال، مایکروفر، اجاق گاز، سرویس کامل غذا خوری، و … میشود. برای اجاره خانه روزانه در تهران و یا اجاره آپارتمان مبله صادقیه کافیست به سایت تهران مبله مراجعه کنید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ