تفریحات شبانه اسپانیا که نباید از دست دهید

تعجبی ندارد که هرساله تور ایتالیا و اسپانیا جزء شلوغ ترین و پرطرفدارترین تورها به حساب می آید. تفریحات شبانه اسپانیا سفری هیجان انگیز و پر هزینه را برای گردشگران رقم می زند. اسپانیا به عنوان سرزمین فلامنکو و سرزمین تفریح های شاد شناخته شده است.

معماری های کهن و باستانی، مناطق گردشگری و تفریحی باعث شده تا هر گردشگری جذب این کشور دیدنی و زیبا شود. اما جدای از این ها چیزی که باعث محبوبیت این کشور شده است تفریحات شبانه است. کافیست چند روز در این کشور بمانید تا بدانید که قلب زندگی در شب ها چقدر تپنده تر از سایر وقت ها است.

بهترین شهر اسپانیا برای تفریحات شبانه کدامند؟

تفریحات شبانه اسپانیا در همه ی شهرهای کوچک و بزرگ جزئی از فرهنگ این کشور شده است. اما در میان سواحل شمال شرقی اسپانیا، دقیقا جایی است که در نظر هیچ گردشگری پنهان نمی ماند شهری زینب اسپانیا شده است. آری بارسلونا دقیقا همان شهر زیبای وصف نشدنی است که می تواند برای تمام گردشگران خاطره ای شیرین را رقم بزند. قدم زدن در شهر بارسلونا به مانند قدم زدن در تاریخ است چون در جای جای این شهر زیبا چیزی برای دیدن وجود دارد.

در تور ایتالیا و اسپانیا بازدید از بارسلونا در اولویت است. شب ها می توانید به رستوران های شیک و مدرن و کلاسیک این شهر بروید و از منوی متنوع و صد البته خوش مزه و خوش عطر اسپانیایی لذت ببرید. شب های بارسلونا و تفریحات شبانه به بهترین شکل و حالت ممکن است. چیزی که مشابه آن را در هیچ جای دنیا نمی بینید.

وقتی روز را به پایان برسانید تازه شروع شگفتی است و وارد دنیای شبانه بارسلون می شوید. دقیقا یک دنیای دیگر، در این شهر همه ی کافه ها و خیابان ها مملو از جمعیتی است که مشغول تفریح و خوشگذرانی هستند. تفریحات این شهر به قدری متنوع و جذاب هستند که جایی برای خستگی نمی گذارد. شما می توانید هر شب را به یک جای خاص و یک تفریح جذاب اختصاص دهید.

رقص فلامنکو در شب های بارسلونا

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات شبانه اسپانیا دیدن رقص فلامنکو است. موسیقی و رقص این کشور زبان زد خاص و عام است. زنانی که با دامن های قرمز پرچین و یک بادبزن به دست می رقصند جذاب ترین و مفرح ترین تفریح است. شما می توانید یک شب خاص را به دیدن این رقص خاص اختصاص دهید و از ترکیب موسیقی گیتار، ریتم تند و رقص زیبا نهایت لذت را ببرید.

تماشای شگفتی های کلیسای ساگرادا فامیلیا در شب

در لیست تفریحات شبانه اسپانیا، بازدید از کلیسای ساگرادا فامیلیا را حتما بگنجانید. بازدید این بنای زیبا در شب بسیار جذاب و هیجان انگیز است. فامیلیا تمام زیبایی و ابهت خود را در شب به نمایش می گذارد و با داشتن معماری خاص و دیوانه کننده ای که دارد به طرز عجیبی زیباست.

این کلیسا جزء بلندترین کلیسای جهان است که طراحی آن توسط آنتونی گائودی انجام شده است. این معمار تمام سعی خود را کرده است تا آموزه های مذهبی را به بهترین شکل ممکن در این کلیسا به نمایش بگذارد. اما دلیل اینکه بازدید این کلیسا در شب پیشنهاد می شود این است که کلیسا در شب با نورهای رنگارنگ و معماری زیبا بسیار خیره کننده و خاص است. شما می توانید در طول روز بلیط را تهیه کنید و در شب این دنیای شگفتی را بازدید کنید.

در زیر دریا چه خبر است؟

از تفریحات شبانه اسپانیا می توان به تماشای آکواریوم و زندگی زیر دریا در شهر بارسلون اشاره کرد. این تفریح آرام و در عین حال زیبا را حتما از دست ندهید و یک شب خاص را به آن اختصاص دهید. این اکواریوم ۸۰ متری شبیه تونل است و بیش از ۴۵۰ گونه مختلف در آن وجود دارد. دیدن انواع مختلف آبزیان، کوسه، مارماهی، آفتاب ماهی و گونه های دیگر وصف نشدنی است. این تفریح هیجان انگیز را می توانید تا قبل ساعت ۹ شب انجام دهید.

بازدید باشگاه بارسلون در شب

تعجب نکنید یکی از تفریحات شبانه اسپانیا که در تور ایتالیا و اسپانیا هم توجه ویژه ای به آن می شود تماشای بازی فوتبال حرفه ای است. چیزی که برای بیشتر گردشگران هیجان آور است بازدید از ورزشگاه بارسلونا و موزه باشکوه آن است. این بازدید در شب بسیار هیجان انگیزتر است و بهتر است خودتان را از آن محروم نکنید.

کازاملیا، ساختمان خارق العاده بارسلونا

در تور ایتالیا و اسپانیا در کنار بازدید از تفریحات شبانه اسپانیا آیتم های دیگری که ارزش دیدن دارد گنجانده می شود. یکی از این شاهکارهای غیر طبیعی کازا میلا است که بیشتر مسافران و گردشگران را به سمت خود می کشاند. این اثر زیبا از معمار بزرگ آنتونی گائودی است که بسیار عجیب و شگفت انگیز است.

ستون های این ساختمان از سنگ و آجر با طرح‌های منحنی شبیه به موج‌های دریا است. در روی پشت بام این ساختمان نمایش صوتی و تصویری اجرا می شود که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد. ناگفته نماند که طراحی دودکش های این ساختمان بر اساس تخیلات و به شکل های عجیب است که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. خوشگذرانی در تاپاس بار هاپ

اگر دلتان آواز و رقص محلی می خواهد و می خواهید یک شب را تنها به خوش گذرانی سپری کنید حتما از تفریحات شبانه اسپانیا که رفتن به تاپاس بار هاپ است را در گوشه ای از تور ایتالیا و اسپانیا جای دهید. در این بارها یک شب به یاد ماندنی را ثبت خواهید کرد. بارها در منطقه گوتیک بارسلون قرار دارند که یک منطقه زیبا با نوشیدنی های متنوع است.

ساعتی را به تماشای غروب بنشینید و لذت ببرید.

قرار نیست در تور ایتالیا و اسپانیا تنها بازدید و خوشگذرانی باشد. تماشای غروب خورشید یکی از تفریحات شبانه اسپانیا است که بسیار دلچسب و فراموش نشدنی است. شما می توانید در شهر ساحلی بارسلونا یک قایق کرایه کنید و یا بلیت یکی از کشتی های تفریحی را رزرو کنید و یک شب خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

خرید در شب

خرید کردن همواره یکی از تفریحات شبانه اسپانیا است که در تور ایتالیا و اسپانیا هم توجه ویژه ای به آن می شود. مراکز خرید، بوتیکها، بازارها در شب فعالیت می کنند و با ویترین های پر زرق و برق، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. می توانید در بازارهای شبانه یادگاری و سوغاتی بخرید. در بازارهای شبانه اسپانیا همه چیز از لباس و جواهرات گرفته تا چینی و سرامیک یافت می شود. پس با خیال آسوده خرید را به شب موکول کنید.

قدم زدن در پارک زیبای گوئل

اگر می خواهید در آرامش قدم بزنید گوئل یکی از ایده آل ترین مناطقی است که می توانید در لیست تفریحات شبانه اسپانیا قرار دهید. این پارک قدمتی یک صد ساله دارد و پر از جاذبه های دیدنی و زیبا است. موزاییک های رنگی که خلاقانه کنار هم چیده شده اند زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است. از مهمترین جاذبه های این پارک داشتن مسیر پیاده روی، خانه موزه گائودی، فضای سبز، سکوی تماشا و … است.

در آخر

سفر به اسپانیا با تور ایتالیا و اسپانیا پر از شگفتی است چون با تفریحات شبانه اسپانیا و بازدید از مکان های معروف و با حال جای هیچ کم و کسری را باقی نمی گذارد. در این کشور به قدری شگفتی برای دیدن وجود دارد که نمی توان تک تک به همه ی آن ها اشاره کرد. محله گوتیک در بارسلون و راز افسانه ی ارواح، موزه پیکاسو، پیاده‌روی در LA RAMBLA و …همگی تنها بخش کوچکی از تفریحات شبانه است که در اسپانیا تجربه خواهید کرد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ