ترانسفر فرودگاهی با رویال سی‌آی‌پی

ف فرودگاه‌ها بسیار زیاد است. این ازدحام می‌تواند مسافران را ناراحت و آزرده‌خاطر کند. خدمات ترانسفر فرودگاهی برای ر‌هایی از این چالش‌ها به مسافران ارائه می‌شوند. قبل از اینکه سفر هوایی خود را شروع کنید، نیاز به رزرو خدمات ترانسفر دارید. به طور معمول پیشنهاد می‌شود که این خدمات را تا یک ماه قبل از پرواز رزرو کنید. رزرو ترانسفر برای پرواز‌های خارجی و داخلی قابل انجام است. بنابراین، چنانچه از طریق فرودگاه‌های امام و مهرآباد باید به کشور‌های خارجی یا شهر‌های داخل ایران سفر کنید، نیاز به رزرو خدمات حمل‌ونقل دارید.

انتخاب بهترین وسیله نقلیه در فرودگاه

برای تردد از خانه به فرودگاه یا بالعکس می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل مختلف استفاده کنید؛ اما بهترین گزینه، دریافت ترانسفر فرودگاهی است. استفاده از سایر وسایل حمل‌ونقل می‌تواند باعث اتلاف وقت مسافران شود. به همین خاطر، مسافرانی که به دنبال گزینه‌ای ایمن و سریع برای تردد از فرودگاه به مقصد هستند، خدمات ترانسفر را استفاده می‌کنند. با رزرو این خدمات، راننده و پرسنل در جلوی درب ورودی منتظر می‌مانند تا با خودرو‌ها و وسایل نقلیه موردنظر، مسافران را به مقصد برسانند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن امکانات، ظرفیت و نرخ هر یک از وسایل نقلیه، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع وسایل نقلیه مخصوص ترانسفر فرودگاهی

در فرودگاه‌ها برای جابه‌جایی افراد از فرودگاه به داخل شهر یا بالعکس از انواع وسایل نقلیه لوکس خارجی و ایرانی استفاده می‌شود. مسافران می‌توانند با توجه به ظرفیت مورد نیاز و بودجه خود، هر یک از وسایل نقلیه دلخواه‌شان را انتخاب کنند. انواع این وسایل حمل‌ونقل عبارتند از:

شاسی راوفور

این وسیله نقلیه برای افرادی مناسب است که به اتومبیل‌های شاسی‌بلند علاقه زیادی دارند. این خودرو در مقایسه با سایر وسایل نقلیه، کیفیت و امکانات بسیار بیشتری دارد. در واقع، بالاترین امتیاز در بین خودرو‌های فرودگاهی به راوفور تعلق می‌گیرد. کسانی که قصد تجربه سفری آرامش‌بخش و ایمن را دارند، می‌توانند رافور را رزرو کنند. از قابلیت‌های این وسیله نقلیه می‌توان به داشتن سیستم ایربگ، سیستم تهویه، سنسور روشنایی و سیستم فرمان پیشرفته اشاره کرد. این وسیله نقلیه دارای ظرفیت حمل ۴ چمدان و ۳ نفر مسافر بزرگسال است. بنابراین، اگر قصد سفر به همراه کمتر از ۴ نفر را دارید، راوفور بهترین انتخاب است.

مینی ون

در مقایسه با خودرو‌های شاسی، ظرفیت مینی ون‌ها بسیار بیشتر است. در واقع، شما می‌توانید در مینی ون‌ها، حدود ۷ چمدان را حمل کنید. مسافرانی که قصد رزرو خودرو برای ۴ نفر را دارند، می‌توانند مینی ون‌ها را انتخاب کنند. مینی ون‌ها دارای امکاناتی از قبیل درب برقی، سیستم سرمایش و گرمایش، ردیاب، ایمنی بالا، سیستم صدا باکیفیت و استهلاک پایین‌تری هستند.

ون فرودگاهی

ون‌ها از بزرگترین وسایل نقلیه فرودگاه‌ها هستند. کسانی که قصد سفر گروهی را دارند، می‌توانند ون‌های دارای ظرفیت ۹ نفر بزرگسال را رزرو کنند. این وسایل نقلیه دارای ظرفیت حمل ۹ عدد چمدان نیز هستند. در کل، ون هایس تویوتا، ایمن‌ترین وسیله نقلیه برای تردد از مهرآباد و امام به داخل شهر یا از تهران به این فرودگاه‌ها است.

خودرو سواری

در فرودگاه‌های مهرآباد و امام، انواع وسیله نقلیه سواری در بخش ترانسفر وجود دارد. مسافران با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانند هر کدام از خودرو‌های خارجی یا ایرانی را سفارش دهند. از خودرو‌های سواری خارجی و ایرانی بخش ترانسفر می‌توان به هیوندا، سمند پژو پارس، مرسدس بنز و تویوتا اشاره کرد. خودرو‌های خارجی و ایرانی که وظیفه جابه‌جایی مسافران از تهران به فرودگاه‌های امام و مهرآباد یا بالعکس را برعهده دارند، دارای ظرفیت حمل ۲ چمدان و ۳ مسافر هستند.

ترانسفر فرودگاهی؛ بهترین انتخاب برای آسایش و رفاه مسافران

اگر قصد تجربه سفر بدون استرس و دغدغه اضافی را دارید، می‌توانید از خدمات ترانسفر استفاده کنید. دستیابی مسافران به آرامش بیشتر با دریافت خدمات سی‌آی‌پی امکان‌پذیر است. با رزرو این خدمات لازم نیست که بعد از پیاده شدن از هواپیما، درباره رفتن به مقصد دغدغه زیادی داشته باشید. در واقع، مسافرانی که خدمات ترانسفر را رزرو می‌کنند، لازم نیست که بعد از پیاده از هواپیما به دنبال یافتن تاکسی در جلوی درب فرودگاه باشند.

خدمات قابل ارائه به مسافران در صورت رزرو خدمات ترانسفر فرودگاهی

در صورتی که این نوع از خدمات مانند cip فرودگاه امام و مهرآباد را رزرو کنید، از خدماتی بهره‌مند خواهید شد. از این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل چمدان‌های مسافرین توسط پرسنل یا راننده
  • تسلط رانندگان به زبان انگلیسی و سایر زبان‌های رایج
  • ماشین‌های ایمن و لوکس با ظرفیت‌های مختلف و امکانات ویژه
  • رسیدن به موقع به فرودگاه یا هر کجا از شهر
  • حاضر شدن به موقع رانندگان به همراه خودرو در محل فرودگاه
  • باز و بسته کردن درب ماشین برای مسافران توسط راننده

نحوه رزرو خدمات ترانسفر به چه صورت است؟

به منظور درخواست وسیله نقلیه قبل از سفر هوایی، ابتدا نیاز به تعیین محل اقامت و فرودگاه موردنظر دارید. به علاوه، تعداد مسافران را هم باید از قبل مشخص کنید. همچنین، از ساعت و تاریخ دقیق پرواز خود باید اطلاع داشته باشید. تمام پروسه رزرو خودرو را می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید.

هزینه و لغو خدمات حملونقل فرودگاه

مسافران برای دریافت خدمات ترانسفر با توجه به نوع خودرو و مسیر حرکت، باید مبلغی را پرداخت کنند. به طول معمول، برای مسیر‌های طولانی‌تر و خودرو‌های لوکس‌تر باید هزینه بیشتری را نیز بپردازید. اما در صورتی که قصد سفر با خودرو‌هایی با امکانات کمتر را داشته باشید، نیاز به بودجه زیادی نخواهید داشت. با این حال، جهت اطلاع دقیق از هزینه انواع ترانسفر فرودگاه می‌توانید با کارشناسان رویال CIP تماس بگیرید. در صورت نیاز می‌توانید این خدمات را تا حدود ۴۸ ساعت قبل از پرواز لغو کنید.

رویال سیآیپی؛ بهترین گزینه برای ترانسفر فرودگاهی

با رزرو ترانسفر می‌توانید با ماشین مخصوص در زمان مشخص به سمت مکان موردنظرتان حرکت کنید. در واقع، با انتخاب این خدمات، ماشین به صورت کامل در اختیار شما است. شما می‌توانید به صورت اینترنتی، خودرو دلخواه خود را برای ترانسفر فرودگاهی رزرو کنید. با مراجعه به سایت رویال سی‌آی‌پی، فرم مخصوص ترانسفر را مشاهده خواهید کرد. در این فرم باید اطلاعات هویتی، شماره تماس، تاریخ و ساعت پرواز، نوع خودرو و آدرس مسافر به صورت دقیق ثبت شود. بعد از تکمیل فرم به صورت دقیق، صورتحساب به شما نشان داده می‌شود. در صورتی که مبدا، مقصد و نوع خود را در فرم درج نکنید، صورتحساب برای شما قابل مشاهده نخواهد بود. بنابراین، در تکمیل اطلاعات فرم، دقت لازم را داشته باشید.

جهت اطلاع از هرگونه سؤال پیرامون ترانسفر می‌توانید با کارشناسان مجموعه Royal CIP ارتباط بگیرید. مسافران می‌توانند با شماره ۹۰۰۰۹۰۹۵ تماس بگیرند تا از جزئیات بیشتر درباره امکانات خودرو‌ها و نحوه رزرو، هزینه‌ها و کنسلی ترانسفر اطلاع پیدا کنند. اپراتورهای این شماره تماس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران خواهند بود. در صورت نیاز می‌توانید از طریق سایر راه‌های ارتباطی رویال سی آی پی  مانند ایمیل به آدرس info@royalcip.com از کارشناسان این مجموعه راهنمایی دریافت کنید. انتخاب ترانسفر فرودگاهی از طریق رویال سی‌آی‌پی، بهترین راه برای کاهش دغدغه‌ها، نگرانی و استرس‌های سفر هوایی است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ