آنادلوجت، برند تجاری هواپیمایی ترکیش برای سفرهای هوایی ارزان

هواپیمایی ترکیش تعداد پروازهای خود را از فرودگاه های تهران، اصفهان، مشهد و تبریز به مقصد استانبول از ۲۶ دی ماه افزایش خواهد داد. 

این شرکت هواپیمایی با از سرگیری پروازهای آنادولو‌جت AnadoluJet در بازار هوایی ایران به عنوان یکی از شرکت‌‌‌های اقماری خود پروازهای جدید از شهرهای ایران به مقصد استانبول را افزایش می دهد.

آنادولوجت به ۱۰  مسیر بین‌المللی از جمله شهرهایی از آلمان، انگلستان، اتریش، فرانسه، بلژیک و هلند و ۱۹ مقصد در کشور ترکیه پرواز دارد. شرکت انادولوجت از ۲۶ دی ماه (۱۵ ژانویه) پروازهای خود را در بازار هوایی ایران آغاز می‌کند.

از آبان ماه سال جاری ۱۲ پرواز هفتگی ترکیش ایرلاین به تهران دوباره برقرار شده بود که هم اکنون این تعداد  به ۲۰ پرواز هفتگی افزایش یافته است. از این تعداد پنج پرواز را شرکت هواپیمایی آنادلوجت برعهده دارد که یکی از برندهای تجاری هواپیمایی ترکیش به شمار می رود.

آنادلوجت یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت است که قیمت بلیت آن از تهران به مقصد فرودگاه سبیها در استانبول و از  انجا به مسیرهای بین‌المللی برای مسافران ایرانی ارزان‌تر است.

پروازهای هفتگی از تبریز به استانبول نیز به ۴ پرواز هفتگی افزایش یافته است. پروازهای اصفهان و مشهد به استانبول نیز که معلق شده بود به دو پرواز در هفته مجدد برقرار شده است. 

 پروازهای هواپیمایی ترکیش از تهران همچنان به فرودگاه جدید استانبول انجام می شود.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ