گردشگری جهان اسلام

مشارکت کشورهای خارجی در نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام

نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام از ۱۷ تا ۱۹ خردادماه سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مسعود کرمی مدیر پروژه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه سفر، مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه را با توجه به اولین دوره برگزاری مناسب ارزیابی کرد و افزود:‌ برگزاری نخستین رویداد باوجود محدودیت‌های منطقه‌ای رضایت بخش بوده و در این نمایشگاه شاهد عقد قرارداد های مشارکتی با برگزار کنندگان نمایشگاه گردشگری در منطقه خواهیم بود که  ظرفیت های قابل توجهی را در این دوره برای مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه به وجود خواهد آورد.
گردشگری جهان اسلام
به گفته آقای کرمی از کشورهای قرقیزستان، تاجیکستان، عراق و پاکستان در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت که به عنوان شروع برای چنین رویدادی قابل توجه و ارزشمند تلقی می‌شود.

همچنین در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای قطر و الجزایر  به عنوان بازدید کننده و به جهت مذاکره با شرکت‌های ایران حضور خواهند داشت.

او درخصوص برنامه‌های اصلی نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام خاطرنشان کرد که محور اصلی این نمایشگاه برگزاری نشست‌های تجاری و جلسات b2b است که با توجه به محدودیت فضاهای باقی مانده  علاقه مندان توصیه می‌شود نسبت به تکمیل  ثبت نام  اقدام نموده و از فرصتهای ارزشمند ایجاد شده برای توسعه کسب‌وکار خود در عرصه گردشگری ورودی و گردشگری سلامت  بهرمند گردند.

او تاکید کرد که برنامه فوروم و نشست‌های تجاری در کانال های رسمی نمایشگاه و رسانه ها اطلاع‌رسانی می‌شود


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ