چند موزه‌ تهران که شاید هنوز آن را ندیده‌اید!

اگر مسافر پایتخت هستید و می‌خواهید از تمام جاذبه‌های گردشگری ایران ازجمله موزه‌های معروف دیدن کنید، پس بهتر استبه دنبال رزرو یک اقامتگاه عالی باشید.

وب‌سایت جامع اسنپ روم که سوپراپلیکیشن آن نیز به راحتی قابل دسترس است، به شما کمک می‌کند تا در هر نقطه از شهربهترین سوئیت در تهران خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید در بخش کلاب این اپلیکیشن، از تخفیفات متنوع و بسیاربه‌صرفه‌ای بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که اجاره سوئیت ارزان در تهران با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر است! در ادامه باچند موزه جذاب ایران در دل پایتخت آشنا خواهید شد؛ تا قبل از سفر، برنامه گردشی خودتان را به راحتی بچینید!

۱. باغ موزه قصر

خود را برای دیدن یک باغ موزه متفاوت آماده کنید. این موزه آن چیزی نیست که در ذهن من و شماست و کاملا متفاوت از هرچیزی است. زمانی که فتحعلی شاه دستور ساخت این قصر را داد، هرگز فکرش را نمی‌کرد که یک روز به زندان و مکانیمخوف تبدیل شود! بعدها همین مکان ترسناک، تبدیل به یک تفرجگاه تفریحی شد. قصری که به دست پادشاه قاجاری برای تفریحو استراحت ساخته شده بود، در زمان پهلوی به عنوان زندان کاربرد داشت. طراحی جذاب و زیبای این مکان آن‌قدر خیره‌کنندهاست، که اگر تمایل به مکان تاریخی و ترسناک دارید این باغ موزه بهترین گزینه خواهد بود. یک ساختمان که معماری اجری وقدیمی قاجاری دارد، به عنوان زندان مارکوف و معروف به راهروی هشتی، در وسط باغ تعبیه شده که همه را مبهوت معماریخود می‌کند. اگر مسافر پایتخت هستید، با اجاره سوئیت ارزان در تهران، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری زیبای این قصرلذت ببرید.

۲. موزه موسیقی ایران

هیچ چیز بهتر از آن نیست که در زمان اقامت و رزرو سوئیت در تهران؛ برنامه خوب تفریحی داشته باشید! اگر می‌خواهید دردنیای موسیقی و ابزارآلاتی که روح انسان را به پرواز درمی‌آورد غرق شوید، فراموش نکنید که موزه موسیقی بهترین مکانبرای گشت‌وگذار است. یکی از جذاب‌ترین موزه‌ها که معماری هنرمند دوستانه دارد، هرساله مخاطبان زیادی را جذب می‌کند. این موزه محل نگهداری سازهای متفاوت و غول‌پیکری است که علاوه بر آن‌ها، شامل کتابخانه تخصصی مربوط به موسیقی،استودیو و سالن ضبط، اسناد مکتوب و ضبط ‌شده و چندین و چند آثار ارزشمند و دیدنی است.

یکی از امکانات این مجموعه جذاب، وجود کافه موسیقی است که می‌توانید لحظاتی خود را مهمان یک نوشیدنی گرم یا سرد ووعده غذایی کنید. حتی در محوطه داخلی و خارجی آن می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. موزه موسیقی در محله خوشآب‌وهوای تجریش تهران است که اطراف خود جاذبه‌های دیگری مانند باغ موزه سینما، باغ موزه هنر و موزه دکتر حسابی داردکه خوراک گردشگری هستند.

پیشنهاد ما : با اجاره خانه روزانه در تهران در منطقه تجریش تهران، از زیارت امامزاده صالح تا سیاحت در دربند را تجربه کنید!

۳. موزه سینمای تهران

تهران سرشار از موزه‌های جذاب و زیبایی است که واقعا غیرقابل توصیف هستند، اگر می‌خواهید یک حس و حال متفاوت درزمان بازدید از موزه‌ها تجربه کنید، موزه سینمای تهران بهترین انتخاب است. علاوه بر جذابیت‌های باغ فردوس و موزه سینما،می‌توانید با اجاره سوئیت ارزان در تهران از اسنپ روم که در فاصله کمی از این موزه قرار گرفته‌اند، یک گردش متفاوترا برای خود رقم بزنید. باغ فردوس که در ولیعصر تهران است، موزه قدیمی مربوط به سینمای هنری را در دل خود جای دادهکه زیبایی آن معطوف چشم‌ توریست‌ها و گردشگران است. شما در این موزه می‌توانید از برجسته‌ترین تالارهای هنری مانندتالار علی حاتمی، جوایز باغ فردوس، معاصران، آغازگران، صدا و دوبله نیز دیدن کنید. علاوه بر آن‌ها وجود کافه‌ ویونا و حتیگالری صنایع دستی در باغ فردوس، از امکانات جذاب تفریحی و لذت‌بخش به شمار می‌روند.

۴. خانه موزه مقدم تهران

اگر می‌خواهید یک دید جالب نسبت به معماری خانه‌های سنتی داشته باشید، بازید از خانه موزه مقدم بهترین گزینه است. یکی ازگران‌ترین و جذاب‌ترین خانه‌های دنیا در دل پایتخت و در خیابان امام خمینی است. این خانه به زیبایی تمام، سبک زندگی گذشتگانایرانی را به رخ می‌کشد. محسن مقدم یکی از اساتید برجسته دانشگاه همراه همسرش در اینجا زندگی می‌کردند که بعدها آن را وقفدانشگاه تهران کردند. وجود یک کافه کوچک نقلی و خوشایند در آن، زیبایی محوطه و اتاق‌های تاریخی، کلکسیون تاریخی ازجملهصدف، آثار تاریخی و لوازم دراویش و… تمام امکانات را برای یک گردش عالی در اختیار شما قرار می‌دهد.

جمع‌بندی

تهران سرشار از زیبایی و مکانهای تفریحی بسیار زیبا و ارزشمند است که داشتن یک اقامتگاه عالی و قابل دسترس به نقاطمختلف شهر، میتواند برگ برنده شما در مسافرت باشد. اسنپ روم با ارائه دسترسی خوب اقامتگاه به وسایل حمل و نقل شهری،به شما در اجاره خانه روزانه در تهران کمک میکند. پشتیبانی ۲۴ ساعته در همه روز هفته، شما را برای رزرو یک اقامتگاهعالی در هر محل و با توجه به بودجه اقتصادی همراهی میکند. این وبسایت جامع که فعالیتی درخشان در زمینه گردشگری ورزرو اقامتگاههای متنوع دارد، لذت یک سفر هیجان‌انگیز و بدون دردسر را برای شما به ارمغان میآورد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ