هتل لیان مشهد و رضایت حداکثری مهمانان نوروزی

 

هتل مجلل لیان مشهد در ایام نوروز با اشغال میانگین ۱۱۰ درصدی میزبان زائرین حضرت رضا علیه السلام بوده و توانست رضایت قابل توجه مهمانان را جلب کند.

محمد حسین فرحانی مدیرکل هتل لیان مشهد با ۳۶ سال سابقه در صنعت گردشگری و هتلداری کشوری به خبرنگار ماهنامه سفر گفت:  این راه را آغاز نمودم و سپس با انتخاب مدیران زیر مجموعه تحصیل کرده، برجسته و با سابقه که کهنه لباس خدمت به میهمانان حضرت ثامن الحجج  علیه السلام را بر تن دارند،مجموعه را یاری نمودند.در ادامه  نیروهای فعال در زمینه صنعت گردشگری که دارای مدارج بالای علمی و مسلط به سه زبان انگلیسی ، فرانسه و عربی می باشد،انتخاب و پا به عرصه گذاشته و با روزها تلاش کلیه پرسنل موفق به  دریافت  مجوز استاندارد با درجه چهار ستاره ممتاز شدیم.

او تاکید کرد: از نقاط قوت این مجموعه که با توجه به رضایت ۹۸ درصدی میهمانان که در فرم های نظرسنجی و سایت های معتبر اعلام نمودند می‌توان به ساعت ها آموزش تخصصی و عمومی در زمینه رفتاری،گفتاری، بهداشتی و تشریفاتی برای کلیه پرسنل و همچنین جلسات مکرر فصلی با موضوعات انگیزشی برای بالا بردن راندمان کاری اشاره نمود.

تاکید اینجانب به تکریم  میهمانان،نظافت منظم،خدمات ۲۴ ساعته ،سرعت در پذیرش مسافران و همراهی میهمانان از لحظه ورود تا آخرین لحظه خروج ،رعایت پروتکل های بهداشتی در داخل اتاق ها و رستوران ها و همچنین سرویس دهی در کمترین زمان و رعایت کلیه مقررات سازمان ها نظارتی و بهداشتی بوده است.

مجتمع چندمنظوره لیان با مساحت عرصه ۲۰۰۰ مترمربع (خالص) و با زیربنایی بالغ بر ۲۰٫۰۰۰ مترمربع ، در۱۰ طبقه با ۱۲۷ اتاق در دو نوع نرمال و Vip و ۳۰۰ نفر ظرفیت دردو برج شرقی و غربی احداث شده است.مجتمع لیان با داشتن فاصله حدود ۳۰۰ متر با بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) نقش عمده ای در خدمت رسانی به زائرین و مجاورین ایفا می کند. هتل مجلل،مرکز خرید ،پارکینگ مجهز،رستوران ها و باغ بام مشرف به بارگاه و مجموعه آبی و ورزشی که از اجزای اصلی مجتمع لیان می باشند در مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور وزیر وقت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی جناب آقای دکتر مونسان افتتاح گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ