سفر به تایلند برای مسافران نوروزی آسان شد

«وراووت پونگ پراپاپانت» سفیر تایلند و هومر برقانی نماینده گردشگری تایلند در دوبی تازه‌ترین شیوه‌نامه‌های بازگشایی مقاصد سفر به کشور تایلند را در جمع مدیران دفاتر مسافرتی و خبرنگاران تشریح کردند.


سفارت تایلند در روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند میزبان نمایندگانی از دفاتر مسافرتی فعال در حوزه تورهای خروجی، مدیرکل خط هواپیمایی قطر در تهران و همچنین هواپیمای ماهان بود. در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، «وراووت پونگ پراپاپانت» سفیر تایلند در تهران اعلام کرد که از اول فوریه (۱۲ بهمن) امکان سفر به تایلند برای مسافران ایرانی که دو دوز واکسن را زده‌اند برای سفرهای نوروزی فراهم آمده است. و از اول ماه مارس (۱۰ اسفند) نیز دوز دوم واکسن برای سفر به این کشور ضرورتی ندارد.

 

هومر برقانی نماینده نهاد گردشگری تایلند در دفتر دوبی نیز در این همایش خاطرنشان کرد: تایلند یکی از مقاصد پرشمار و پرطرفدار از سوی هموطنان‌مان در سال‌های اخیر بوده است. تایلند با شعار جدید خود در دوران پساکرونا، فصل تازه شگفت‌انگیز « AMAZING NEW CHAPTERS» سعی در آگاه‌سازی گردشگران نسبت به ظرفیت‌های بالای جاذبه‌های گردشگری این کشور را دارد.

آقای برقانی درباره ضرورت‌های واکسیناسیون یادآور شد: شیوه‌نامه Test & Go در این کشور پیاده می‌شود تا از سلامت مسافران اطمینان حاصل شود. قرنطینه‌های طولانی در تایلند برچیده شده و نوجوانان زیر ۱۸ سال که اصلا واکسن کووید را تزریق نکرده‌اند نیز می‌توانند همراه با والدین واکسینه‌شده به این کشور سفر کنند. گردشگران متقاضی سفر به تایند با مراجعه به (https://tp.consular.go.th) یک بارکد رمزینه دریافت می‌کنند.  سقف بیمه مسافر نیز ۲۰ هزار دلار تعیین شده که این بیمه باید بیماری کووید- ۱۹ را پوشش دهد.

مسافران پیش از سفر به تایلند باید تست PCR انجام دهند و گواهی منفی آن را که در محدوده ۷۲ ساعت تا ورود به این کشور صادر شده است همراه داشته باشد. مسافران در برگشت به ایران نیز باید تست PCR در محدوده ۷۲ ساعت تا ورود به کشور را انجام داده باشند و گواهی منفی آن را در فرودگاه ارائه دهند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ