ارزان ترین قیمت تور فرانسه | بهترین زمان سفر به فرانسه

وقتی حرف از سفر به اروپا می‌شود قطعا اولین مقصدی که به ذهن می‌رسد فرانسه خواهد بود. فرانسه یکی از بزرگ‌ترین کشورهای اروپاست و از نظر زیبایی جزء بهترین‌های دنیا محسوب می‌شود. از تاریخ و فرهنگش گرفته تا هنر و معماری آن، همه را مجذوب خودش کرده‌ است. شاید اصلی‌ترین دلیل سفر شما به فرانسه بازدید از برج ایفل و گشت‌‌وگذار در کوچه پس کوچه‌های پاریس باشد؛ اما باید گفت که علاوه‌بر پاریس، سایر شهرهای سواحلی و مناظر دیدنی فرانسه کم نیستند. آب‌وهوای مناطق مختلف فرانسه به دلیل وسیع بودن آن، با همدیگر تفاوت‌هایی دارند که بر جذابیت فرانسه افزوده است. اگر رویای سفر به فرانسه را دارید در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا قبل از سفر در مورد ارزان ترین تور فرانسه و بهترین زمان سفر به فرانسه اطلاعات کافی داشته باشید.

آشنایی با آب‌وهوای فرانسه

فرانسه جزء کشورهای چهار فصل است؛ بنابراین هر فصل آن زیبایی‌های خودش را خواهد داشت. قسمت جنوبی فرانسه با دریای مدیترانه ارتباط دارد. از این رو، شاهد آب‌وهوای مدیترانه‌ای با بارش‌های سنگین در بهار و پاییز خواهید بود. همچنین این مناطق تابستان‌های بسیار گرمی دارد که عنوان خشک‌ترین منطقه‌ی فرانسه را به آن نسبت داده‌اند‌. در مقابل شمال و شمال شرقی فرانسه آب‌وهوای معتدلی دارد که گردش در آن منطقه را دلچسب می‌کند. از آن‌جایی که بخش غربی فرانسه با اقیانوس اطلس در ارتباط است باعث شده تا اقلیم اقیانوسی با بارش‌های فراوان و تابستان‌های گرمی داشته باشد. به دلیل تنوع آب‌وهوایی انتخاب بهترین زمان سفر با تور فرانسه اهمیت زیادی دارد.

بهترین زمان سفر به فرانسه

فرانسه جزء معدود کشورهایی است که از یک طرف با دریای مدیترانه و از طرف دیگر با اقیانوس اطلس در ارتباط است که باعث ایجاد تنوع آب‌وهوای فرانسه شده است. پس برای سفر با تور فرانسه باید آب‌وهوای هر شهر آن را به صورت جداگانه بررسی کنیم.

●       پاریس

قطعا هنگام سفر با تور فرانسه اولین مقصدی که با آن روبه‌رو هستید، پاریس خواهد بود. این شهر زیبا و شگفت‌انگیز هر ساله میلیون‌ها گردشگر را مسافر خود می‌کند و تمام خواسته‌های شما را از نظر یک شهر گردشگری مثل موزه‌، ساختمان‌های قدیمی، بوتیک و انواع گالری‌های هنری در خود جای داده است.

اگر می‌خواهید بر روی سنگ‌فرش‌های جذاب پاریس به راحتی قدم بزنید و از آب‌وهوای دلپذیر آن لذت ببرید تابستان و اوایل پاییز را برای سفر انتخاب کنید. این شهر جذاب و مدرن از خرداد تا شهریور دارای آب‌وهوای معتدل با دمای حداکثر ۲۱ درجه است که گشت‌وگذار در سطح شهر را به راحتی امکان‌پذیر کرده است. با گذشت زمان به فصل پاییز خواهیم رسید که این فصل نسبت به فصل‌های قبلی سردتر است اما این سرما مانع بازدید شما از ایفل و موزه‌های معروف پاریس نخواهد شد.

●       نیس

شهر نیس فرانسه یکی از مهم‌ترین شهرهای تفریحی فرانسه است و این را مدیون سواحل و مناظر بسیار زیبا و مدرن خود است. سواحل زیبای این شهر مناسب شنا و تفریحات آبی هستند. همچنین اگر با تور فرانسه به نیس رفتید قدم زدن در محله‌‌های مشهور و تاریخی آن را فراموش نکنید.

●       مارسی

بعد از پاریس، مارسی دومین شهر بزرگ فرانسه را تشکیل می‌دهد برای همین اهمیت ویژه‌ای در بین گردشگران دارد. این شهر علاقه‌مندان به هنر و معماری را به سمت خود جلب خواهد کرد چرا که سطح شهر با وجود ساختمان‌های بسیار زیبا و متفاوت به یک شهر جذاب تبدیل شده است.

بهترین زمان سفر به فرانسه برای دیدن فستیوال‌

شاید از مهم‌ترین دلایل تکرار سفر به فرانسه دیدن فستیوال‌های هر سال آن باشد. فستیوال‌های رنگارنگ با برنامه‌های متنوع هرساله علاقه‌مندان به هنر و موسیقی را به سمت شهرهای مختلف فرانسه می‌کشاند پس برای دیدن این فستیوال‌ها نیاز است، از زمان دقیق هر کدام اطلاعات کافی را به دست آوریم.

●       جشنواره‌ی روز باستیل

چهارده جولای (۲۳ تیر) روز باستیل، تولد دموکراسی در فرانسه است. در این روز مهمانی رقص، رژه‌ی نظامی در سراسر کل فرانسه دیده می‌شود. یکی از جذابیت‌های این روز جشن و آتش بازی بزرگ در کنار برج ایفل است که جذابیت گردش در شب‌های زیبای پاریس را چند برابر می‌کند.

●       جشنواره موسیقی

کمتر کسی پیدا می‌شود که از شنیدن موسیقی و رقصیدن به صورت دسته جمعی خوشش نیاید‌. حال آنکه این موسیقی با منظره‌ی زیبای برج ایفل ترکیب می‌شود. فرانسه در ۲۱ ژوئن (۳۱خرداد) شاهد بزرگ‌ترین جشنواره‌های موسیقی در کل دنیا است. در این جشنواره موسیقی زنده با جمعیت بسیار زیاد برگزار می‌شود که شور و هیجان گردشگران را بسیار افزایش می‌دهد. توصیه می‌کنیم موقع انتخاب زمان سفر این روز را در نظر داشته باشید.

●       فستیوال سواحل پاریس

پاریس شهر بدون ساحل است اما شهرداری پاریس با ساخت ساحل شنی در کنار رود سن شرایطی را برای پایتخت‌نشینان فرانسه و توریست‌ها ایجاد کرده است که بتوانند بدون صرف هزینه‌ی اضافی به شهرهای دیگر، از حس بودن در ساحل لذت ببرند. این فستیوال شاید طولانی‌ترین فستیوال سال باشد و از تیرماه شروع شده و تا اوایل پاییز ادامه دارد. اگر در این بازه‌ی زمانی به پاریس سفر کنید قطعا ساحل شنی را کنار رود سن خواهید دید.

شرایط ویزای فرانسه

شاید سخت‌ترین مرحله سفر به فرانسه گرفتن ویزا باشد. ویزای فرانسه دارای شرایط خاصی برای ایرانیان است و تنها در صورت داشتن ویزای شینگن مجاز به گرفتن آن هستید. همچنین توجه داشته باشید، در صورت داشتن شینگن، باید از تاریخ اخذ آن حدود یک سال گذشته باشد در غیر این صورت ویزای شما لغو خواهد شد. برای اخذ ویزای شینگن فرانسه لازم است که پاسپورت شما حداقل شش ماه تاریخ اعتبار داشته باشد.

مزایای استفاده از تور فرانسه

تور فرانسه همیشه در بین تور اروپا از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که فرانسه دارای فرهنگ غنی با مناظر دیدنی و زیباست. شما می‌توانید با رزرو تور فرانسه بدون دغدغه سفر کنید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید. از بلیط هواپیما گرفته تا رزرو هتل و گرفتن ویزا همگی در شرایط تور فرانسه شامل حال شما خواهد شد. در این صورت شروع سفر شما با برنامه‌ریزی کامل انجام می‌پذیرد. زمان سفر بستگی به خودتان دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل از شرایط تور از طریق سایت و یا به صورت حضوری به رزرو تور فرانسه اقدام کنید.

ارزان ترین تور فرانسه

به دلیل وضعیت آب‌وهوای فرانسه، در فصل تابستان‌ این کشور بیشترین تعداد گردشگر را به خود می‌بیند و به دلیل حجم زیادی از گردشگران از سرتاسر دنیا، هزینه‌های هتل و تفریحات مختلف آن افزایش می‌یابد؛ بنابراین اگر می‌خواهید کمی اقتصادی‌تر سفر کنید باید پاییز و زمستان را برای رزرو تور فرانسه انتخاب کنید. در فصول سرد سال تعداد گردشگران به صورت چشم‌گیری کاهش می‌یابد و هتل‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای برای مسافران در نظر می‌گیرند.

سخن آخر

سفر به کشور تاریخ و تمدن نظیر فرانسه چیزی است که همه خواستار آن هستند. این شهر از زمان‌های قدیم جزء مهم‌ترین کشورهای اروپا بوده و هست و هر تابستان گردشگران زیادی را سمت خودش می‌کشاند. انتخاب بهترین زمان سفر به فرانسه بستگی به سلایق شما دارد و تقریبا در تمام فصول با زیبایی خاصی روبه‌رو خواهید شد. بارش باران در بهار، انجام تفریحات آبی در تابستان، آب‌وهوای معتدل در پاییز همگی جذاب به نظر می‌رسند. ارزان‌ترین تور فرانسه که در این مقاله به آن اشاره کردیم مربوط به فصل پاییز و زمستان است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ