هلیوم پارک مشهد کجاست؟

هلیوم پارک، اولین پارک پرشی ایران و یکی از جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی در مشهد است. انواع ورزش‌های ترامپولینی موجود در این پارک، آدرنالین شما را بالا می‌برند و لحظاتی پر از شادی برایتان ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید تجربه‌ای تازه و پر از هیجان داشته باشید، بازدید از هلیوم پارک شهر مشهد را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

اکنون سوال ایجاد می‌شود که هلیوم پارک مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ هزینه بازدید از این پارک چقدر است؟ اگر این سوال‌ها ذهن شما را نیز مشغول کرده‌اند، اصلا نگران نباشید؛ زیرا در مقاله پیش رو پاسخ همه آن‌ها را پیدا خواهید کرد.

هلیوم پارک مشهد؛ اولین پارک پرشی در ایران

هلیوم پارک مشهد، به عنوان اولین پارک پرشی ایران در سال ۱۳۹۷ در طبقات چهارم و پنجم برج مروارید راه‌اندازی شد. یکی از این طبقات به آقایان و طبقه دیگر به بانوان اختصاص داده شده است. طبقه چهارم به دلیل داشتن تم اقیانوس، به بخش ساحلی شهرت دارد. در طبقه پنجم نیز از تم جنگل استفاده شده است.

حدود ۳۰ بازی ترامپولینی شامل دوج بال، صخره‌نوردی، بیلیارد و بسکتبال در هلیوم پارک وجود دارد که برخی از آن‌ها مناسب کودکان و برخی دیگر مناسب بزرگسالان هستند. در طراحی این بازی‌ها، استاندارد و ایمنی کاملا رعایت شده است و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند.

آشنایی با بازی‌های موجود در هلیوم پارک

بازی‌های پرشی و هیجان‌انگیز هلیوم پارک، حس شور و اشتیاق را در بزرگ و کوچک بیدار می‌کند. در این بخش شما را با تعدادی از این بازی‌ها آشنا می‌کنیم:

  • هلیوم پارک مشهد قسمت ساحلی: بسکتبال، فری جامپ، صخره‌نوردی، ژیمناستیک، والیبال، نینجا کورس، وایپ اوت، فوتبال حبابی
  • هلیوم پارک مشهد قسمت جنگلی: فوتبال، بیلیارد، دوج بال، ‌ایربگ، کیک بال، فری جامپینگ، فایتینگ، کیج بال، دیوار شیب‌دار

برخی بازی‌ها همچون سافت پلی، نبرد گلادیاتور، استخر اسفنج و تونل ماجراجویی در هر دو طبقه موجود هستند. هنگام استفاده از هر بازی حتما به شرایط سنی آن توجه کنید. علاوه بر بازی‌های پرشی، امکان برگزاری تولد در این مجموعه نیز برای علاقه‌مندان فراهم شده است و مکان بسیار مناسبی برای سورپرایز عزیزانتان به شمار می‌رود.

آدرس هلیوم پارک مشهد و نحوه دسترسی

برای بازدید از هلیوم پارک مشهد اگر از تهران سفر می‌کنید، می‌توانید با بلیط هواپیما تهران مشهد در فرودگاه این شهر به زمین بنشینید. هلیوم پارک مشهد در بلوار جانباز، بین جانباز ۵ و ۷، در طبقات چهارم و پنجم برج تجاری مروارید واقع شده است. برای دسترسی به این پارک می‌توانید از اتوبوس، مترو، تاکسی یا خودروی شخصی استفاده کنید.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به شهربازی هلیوم پارک مشهد، ایستگاه خیام است که حدود سه کیلومتر با شهربازی فاصله دارد. اگر اهل پیاده‌روی نیستید، فاصله مترو تا پارک را با تاکسی یا اتوبوس‌های خط ۸۸ طی کنید.

در صورتی که با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده‌اید، مسیرهای متفاوتی برای دسترسی به پارک وجود دارد. برای مثال، می‌توانید وارد بزرگراه آزادی شوید و پس از رسیدن به میدان استقلال،‌ مسیر بلوار فردوسی را در پیش گیرید. پس از چند دقیقه به میدان جانباز و سپس بلوار جانباز خواهید رسید. در این مسیر، نقشه‌های آنلاین کمک به‌سزایی به شما می‌کنند.

ساعت کاری و قیمت بلیط مجموعه هلیوم پارک

هلیوم پارک روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴ به روی عموم مردم باز است. برای استفاده از بازی‌های این مجموعه باید یک دستبند تهیه کرده و آن را شارژ کنید. تعرفه بازی کودکان و بزرگسالان متفاوت است.

پس از شارژ دستبند، با ورود به هر طبقه، هزینه ۱۰هزار تومان از شارژ شما کسر می‌شود. هزینه هر ۳۰ دقیقه بازی برای بزرگسالان برابر با ۱۳۵هزار تومان و برای کودکان برابر با ۶۰هزار تومان است که به محض ورود به محوطه بازی، از شارژ دستبند کم می‌شود. هزینه هر دقیقه بازی بیشتر، برای بزرگسالان و کودکان به ترتیب برابر ۴۵۰۰ و ۲هزار تومان است. در نهایت نیز اگر شارژ دستبند به صفر برسد، هزینه اضافه، پیش از خروج از پارک دریافت می‌شود.

این هزینه‌ها برای سال ۱۴۰۲ تصویب شده‌اند و قابل تغییر هستند. پیش از مراجعه حضوری، وارد سایت رسمی مجموعه به آدرس heliumpark.irشوید یا با شماره تماس هلیوم پارک مشهد (۰۵۱۳۱۴۳۹) تماس بگیرید.

آنچه باید پیش از ورود به هلیوم پارک بدانید

برای بازدید از هلیوم پارک باید قوانین خاصی را رعایت کنید. پیش از رزرو بلیط تبریز مشهد و مراجعه به این پارک، بهتر است از قوانین آن اطلاع داشته باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.

  • ورود افراد با قد کم‌تر از ۷۶سانتی‌متر ممنوع است
  • ورود کودکان زیر چهار سال بدون داشتن همراه ممنوع است
  • فرم تعهد افراد کمتر از ۱۸ سال باید توسط والدین تکمیل شود
  • ورود هرگونه خوراکی به داخل پارک ممنوع است
  • افرادی که اخیرا جراحی کرده‌اند، بیماران قلبی، بیماران پوستی و بانوان باردار، اجازه استفاده از ترامپولین را ندارند
  • برای استفاده از ترامپولین باید جوراب مخصوص و لباس آستین بلند بپوشید
  • از به همراه داشتن لوازمی همچون گوشی موبایل، عینک یا دوربین خودداری کنید

این قوانین برای حفظ سلامت و امنیت بازدیدکنندگان تدوین شده‌اند. با رعایت آن‌ها به خود و مسئولین پارک احترام بگذارید.

سفر هوایی به مشهد با آژانس مسافرتی تریپ

در این مطلب یکی از جاهای دیدنی کمترشنیده‌شدۀ مشهد را معرفی کردیم. این‌بار که به این شهر مقدس سفر کردید، فراموش نکنید که فرصتی را هم برای تفریح خود و خانواده درنظربگیرید و به هلیوم پارک مشهد سر بزنید. برای داشتن سفری آسان و راحت وخرید بلیط هواپیما مشهد به آژانس هوایی تریپ مراجعه کنید. این مجموعه، چارترکننده پروازهای داخلی و خارجی و مجری مستقیم تورهای خارجی است. ضمن اینکه می‌توانید برای رزرو هتل در سایر کشورها نیز به ما اعتماد کنید. پس همین حالا به www.trip.ir وارد شوید یا با شمارۀ ۰۲۱۷۵۱۳۴۰۰۰ تماس بگیرید. مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ