نکات ضروری سفر به کیش

کیش یکی از مقصد های مهم گردشگری در ایران است. با توجه به شرایط ویژه ای که این جزیره دارد، بهتر است برای سفر به آن، برخی نکات را در نظر بگیرید. نکاتی مانند آشنایی با مکان های گردشگری، بهترین زمان سفر، رزرو هتل در کیش و … . اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، تا انتها با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم به نکات ضروری سفر به کیش بپردازیم.

درباره کیش

جزیره کیش که در میان آب های خلیج فارس جای گرفته است، مساحتی نزدیک به ۹۰ کیلومتر مربع دارد. این جزیره توریستی از امکانات رفاهی زیادی برخوردار است. در سفر به کیش می توانید از انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، پاراسل، بنانا و … استفاده کنید. البته جاذبه های جزیره صرفا به تفریحات مربوط نمی شوند و می توان از مکان های تاریخی و فرهنگی آن نیز دیدن کرد. برخی از بهترین جاذبه های جزیره به ترتیب زیر هستند:

  • کشتی یونانی
  • قنات کاریز
  • شهر باستانی حریره
  • آکواریوم کیش
  • پارک دلفین ها
  • باغ پرندگان
  • اسکله تفریحی
  • روستای باغو
  • قلعه جنی
  • بولینگ مریم
  • دوچرخه سواری دور جزیره
  • ساحل مرجان

بهترین زمان سفر به کیش

یکی از نکات ضروری سفر به کیش که باید مد نظر قرار دهید، انتخاب زمان مناسب سفر است. به طور معمول جزیره کیش در زمان های تعطیلات نوروز و جشنواره های مختلف، گردشگران بیشتری را در خود می بیند. در این زمان ها، خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل، گران تر خواهد بود. آب و هوای کیش نیز در ماه های خرداد تا شهریور بسیار گرم و مرطوب است. اما جزیره در مواقع دیگر سال، آب و هوای مناسبی دارد. اگر می خواهید در فصل زمستان به کیش سفر کنید، باید بدانید که نیازی به همراه داشتن لباس های گرم نیست.

خرید بلیط هواپیما برای کیش

یکی از موارد مهم برای سفر، تهیه بلیط هواپیما است. بهترین روش برای تهیه بلیط هواپیما کیش، استفاده از وب سایت فلای تودی است. در فلای تودی تمامی ایرلاین های فعال داخلی حضور دارند. به همین دلیل، شما می توانید پس از بررسی و مقایسه بلیط شرکت های هواپیمایی متنوع، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. در فلای تودی شما امکان کنسل کردن بلیط را نیز خواهید داشت. اگر در هنگام رزرو بلیط مشکلی پیش بیاید، می توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی بهره ببرید.

رزرو هتل در کیش

در جزیره کیش حدود ۵۰ هتل مشغول به فعالیت هستند. بهترین روش رزرو هتل در کیش مراجعه به فلای تودی است. در این سامانه می توانید به انواع اقامتگاه ها دسترسی داشته باشید. پس از ورود به وب سایت فلای تودی و انتخاب شهر مورد نظر، فهرست هتل های کیش برای شما نمایان می شود. شما می توانید با کلیک روی هر گزینه، اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید؛ اطلاعاتی از قبیل قیمت، امکانات و شرایط هتل.

استفاده از تور برای سفر به کیش

یکی دیگر از نکات ضروری سفر به کیش آشنایی با تورهای سفر به جزیره است. تفاوت عمده تور با سفر شخصی در این است که شما برای سفر با تور، هزینه کمتری را خواهید پرداخت. از آنجایی که برگزارکنندگان تور به صورت کلی اقدام به خرید بلیط و رزرو هتل می کنند، از تخفیف بیشتری برخوردار می شوند. اگر می خواهید هزینه سفر شما به کیش ارزان تر تمام شود، بهتر است از تور استفاده کنید.

حمل و نقل در جزیره کیش

آشنایی با سیستم حمل و نقل در جزیره از نکات ضروری سفر به کیش به حساب می آید. در جزیره کیش گزینه های متنوعی برای حمل و نقل خواهید داشت. یکی از این گزینه ها، اجاره اتومبیل است. این کار در جزیره چندان کار سختی نیست و به آسانی می توانید اتومبیل مورد نظر خود را اجاره کنید. در جزیره، تاکسی هایی برای حمل و نقل مسافران نیز وجود دارند. تاکسی های سفید به صورت دربست کار می کنند. تاکسی های زرد، تاکسی های خطی هستند که مسیرهای مشخصی دارند. ارزان ترین وسیله حمل و نقل در جزیره نیز مینی بوس است. مسیر مینی بوس های جزیره، تمام نقاط مهم کیش را پوشش می دهد.

جمع بندی

بهتر است برای سفر به کیش با برخی موارد آشنایی داشته باشید. از نکات ضروری سفر به کیش می توان به آشنایی با مکان های دیدنی کیش، زمان مناسب سفر، نحوه خرید بلیط واشاره کرد. این نکته را هم باید به یاد داشت که استفاده از تور برای سفر به کیش، هزینه کمتری در بر دارد. برای رزرو هتل ارزان و تهیه بلیط هواپیما نیز بهترین گزینه، استفاده از وب سایت فلای تودی است. در فلای تودی امکان مقایسه قیمت ها را خواهید داشت.   


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ