ماه عسل رویایی در خاص‌ترین هتل‌های کیش

 

جزیره کیش با آب‌های نیلگون خلیج فارس، ساحل‌های خاص، آسمان آبی پاک، تفریح‌های آبی هیجان‌انگیز و مراکز خرید متنوع یکی از گزینه‌های ایده‌آل و بسیار رمانتیک برای شروع زندگی است. در کیش تنوع هتل بسیار زیاد است و هتل‌های خاص و سوئیت‌های مناسب ماه عسل در آن کم نیست. در ادامه قصد داریم ۵ هتل کیش برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید گزینه رویایی خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

هتل ماه عسل کیشهتل ترنج کیش

با اقامت در هتل ترنج گویی در رویا زندگی می‌کنید. این هتل خاص روی آب ساخته شده و چشم‌انداز بسیار زیبایی به آب‌های نیلگون خلیج فارس دارد. جالب است بدانید کف اتاق‌های ترنج شیشه‌ای است و شما می‌توانید به راحتی ماهی‌ها را در زیر پای خود ببینید. تصور کنید سوئیت ماه عسل هتل ترنج کیش هم با شمع‌ها و گلبرگ‌های زیبا تزئین شده و در تراس آن وان با گل‌های زیبا پوشانده شده است. یک انتخاب رمانتیک که در هتل ترنج کیش تحقق پیدا می‌کند.

هتل مارینا پارک کیش

از دیگر بهترین هتل‌های ماه عسل کیش می‌توان مارینا پارک را نام برد. سوئیت ماه عسل مارینا پارک امکانات ویژه‌ای را برای آغاز زندگی شیرین زوج‌ها در نظر گرفته است:

  • سوئیت با چشم‌انداز زیبای ساحل
  • تزئین اتاق با برگ گل‌ وشمع‌های روشن
  • وان و جکوزی در اتاق
  • استخر، سونا و ماساژ داخل مجموعه آبی
  • امکان درخواست ترانسفر vip

علاوه بر این می‌توانید از ساحل اختصاصی هتل به همراه تفریح‌های آبی هیجان‌انگیز آن مانند قایق سواری، پاراسل، غواصی، گشت دریایی و ماهیگیری و … استفاده کنید و لذت ببرید.

هتل لوکس ماه عسل در کیشهتل پانوراما کیش

پانوراما از جدیدترین هتل‌های لوکس کیش است و از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در بلوار رودکی آغاز کرده است. با انتخاب این هتل لوکس کیش برای ماه عسل خود به راحتی می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید.

  1. دسترسی به مراکز خرید همچون بازار زیتون، مراکز تجاری پردیس ۱ و ۲، سارینا، پانیذ و رؤیا مال
  2. دسترسی به جاهای دیدنی جزیره همچون ساحل خلیج فارس، اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر، کلوپ های تفریحی و…

هتل داریوش کیش

هتل داریوش با معماری منحصر به فرد خود به سبک تخت جمشید، یک اقامت شاهانه را برای شروع زندگی به شما تقدیم می‌کند. واحدهای اقامتی مجموعه با چشم‌انداز دریا یا باغ امکان رزرو دارند. خوب است بدانید تمام واحدهای اقامتی مجموعه دارای تراس هستند و به راحتی می‌توانید از چشم‌انداز زیبای طبیعت لذت ببرید.

از سوئیت‌های خاص و منحصر به فرد هتل هم می‌توان کابانا را نام برد که می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای سوئیت ماه عسل در کیش باشد:

  • کابانا داخل ساختمان نیست و در محوطه هتل قرار دارد.
  • به صورت دو نفره با صبحانه و ناهار و دو نفره با حمام سانروف ارائه می‌شود.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا در فاصله یک و نیم کلیومتری خلیج همیشه فارس با ۵ ستاره از هتل‌های محبوب این جزیره به شمار می‌رود. همه اتاق‌های این هتل زیبا با نمای دریا و شهر هستند و یک انتخاب رویایی برای گذراندن ماه عسل در کیش به شمار می‌روند. این هتل نوساز با ارائه بهترین امکانات رفاهی توانسته خود را تبدیل به یکی از بهترین‎‌ها کند. امکاناتی همچون:

  1. صبحانه بوفه، سرو ناهار و شام به صورت آلاکارت
  2. رستوران در فضای سالن و تراس، کافی‌شاپ در محوطه بیرون
  3. روم سرویس در ۲۴ ساعت شبانه روز
  4. استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی

چگونه هتل های ماه عسل کیش را رزرو کنید؟

این روزها رزرو هتل چندان فرآیند سختی به نظر نمی‌رسد. زیرا پلتفرم‌های آنلاین رزرو هتل این امکان را ایجاد کرده‌اند تا بتوانید به آسانی به تمامی مشخصات هتل‌ها از آدرس، موقعیت مکانی دقیق آن‌ها در نقشه، میزان فاصله از نقاط مهم گردشگری تا لیست کامل امکانات، اتاق‌ها، قیمت و قوانین دسترسی داشته باشید. در سایتی مانند جااینجاس می‌توانید حتی تجربه مسافرین قبلی را هم مورد بررسی قرار دهید و سپس اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ