عقد تفاهم‌نامه بین شهرداری شیراز و sightseeingIRAN

طی جلسه‌ای با حضور جناب آقای مهندس سیداحسان اصنافی شهردار شیراز، جناب آقای مهندس مهدی نصیری قرقانی رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز، جناب آقای مهندس هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز و سرمایه‌گذار و مدیر عامل شرکت گشت‌ و گذار آسان کیش جناب آقای امیر غفار پور و مدیریت شرکت گشت و گذار آسان کیش جناب آقای محمد حسین پور تفاهم‌نامه بهره‌برداری از اتوبوس‌های دوطبقه گردشگری برای شهر شیراز در دفتر شهردار شیراز به امضا رسید.


باعث افتخار است که sightseeingIRAN اولین شرکت در بخش خصوصی می باشد که اتوبوس های تخصصی دو طبقه گردشگری را برای اولین بار در ایران ،بعد از جزیره کیش در شهر زیبای شیراز از ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهند رساند.

لازم به ذکر است که اتوبوس ها دارای تمام استاندارد های ایران ، استاندارد های بین المللی و مجوزات لازم از ادارات زیر صلاح جهت تردد درون شهری را خواهند داشت.

برآن هستیم که تعدادی اتوبوس را برای سال ۱۴۰۲ در ناوگان درون شهری شروع به فعالیت کنند؛ که بتوانند بیش از ۴۵ منطقه، از جمله اماکن گردشگری ، تاریخی، تفریحی و مذهبی شهر شیراز را جهت بازدید خدمت گردشگران عزیز ارائه کند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ