راهنمای سفر به روسیه، از هزینه‌ها تا بهترین زمان سفر

روسیه به‌ عنوان پهناورترین کشور دنیا، جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذابی را در خود جای داده که حتی دیدن عکس‌های آن، هر گردشگری را برای سفر به این کشور ترغیب می‌کند. روسیه بیشتر به زمستان‌‌های سرد و طولانی‌‌اش شناخته می‌شود. هرچند با گرم‌ شدن هوا در بهار و تابستان، فرصت ایده‌آل و مناسبی برای گردشگران فراهم می‌شود تا با تور روسیه، خود را به این منطقه از دنیا برسانند.

معمولا در بازه زمانی تعطیلات سال نو است که شهرهای توریستی بزرگی این کشور مثل مسکو، سنت پترزبورگ، سوچی، کازان و… پراز گردشگر می‌شود و همین موضوع باعث شده که تورهای مسافرتی روسیه به یکی از پرطرفدارترین پکیج‌‌های گردشگری خارجی در دنیا سرو‌صدایی به پا کند.

در سفر با تور روسیه باید ویزا داشته باشیم؟

باید بدانید که سفر به روسیه بدون ویزا امکان‌پذیر نیست! دریافت ویزای روسیه هم کار چندان سختی نیست. البته اگر بخواهید با تور مسافرتی به این کشور سفر کنید؛ تورهای روسیه بصورت گروهی یا انفرادی برگزار می‌شود. قیمت این تور هم به نسبت کیفیت در مقایسه با سایر تورهای خارجی چندان بالا در نمی‌آید، اما با این وجود باز هم آژانس مسافرتی سفریار به شما پیشنهاد می‌کند تا قبل از سفر در مورد پروازها و هتل‌‌ها و نحوه قیمت‌گذاری این تورها اطلاعات لازم را با کارشناسان این مجموعه را بدست آورید و سپس جهت رزرو تور روسیه اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که در صورت اقدام به دریافت ویزای توریستی این کشور، جواب درخواست ویزای توریستی روسیه شما حدودا ۷ روز کاری پس از ارائه درخواست برای شما صادر می‌ شود و این ویزا تا ۳۰ روز پس از صدور اعتبار دارد.

در سفر با تور هوایی روسیه چه ایرلاین‌هایی پرواز دارند؟

ایرلاین‌های نوردویند، ایرفلوت و ماهان از تهران به سمت روسیه پرواز می‌کنند که همه این پرواز مستقیم هستند. در تور مسکو سنت‌پترزبورگ روسیه از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه شرمیتوو مسکو حدودا ۳ ساعت و تا فرودگاه پالکوو سن پترزبورگ حدودا ۴ ساعت در راه خواهید بود. لازم به ذکر است که اولین پرواز در ساعت ۰۸:۳۵ از تهران (IKA) انجام می‌شود و ساعت ۱۰:۵۵ به مسکو (SVO) خواهد رسید.

همچنین پرواز تهران به مسکو ۳ روز در هفته و در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه انجام می‌پذیرد. در حال حاضر امکان پرواز از مشهد و شیراز با پروازهای مستقیم در ماه‌های شلوغ سال به مسکو وجود دارد. تور روسیه با پروازهای ایرفلوت، ماهان و ایران ایر در حال حاضر بهترین ایرلاین‌ها در پکیج‌های مسافرتی به شمار می‌آیند.

در سفر به روسیه چقدر پول داشته باشیم؟

شما باید برنامه‌ریزی کنید که روزانه حدود ۳،۴۸۹ پوند (۴۷ دلار) برای تعطیلات خود در روسیه هزینه کنید که متوسط ​​قیمت روزانه براساس هزینه‌های سایر مسافران است. مسافران گذشته به طور متوسط ​​۸۴۲ پوند (۱۱ دلار) برای وعده‌های غذایی یک روزه و ۲۲۷ پوند (۳٫۰۸ دلار) برای حمل‌و‌نقل محلی هزینه کرده‌اند.

همچنین متوسط ​​قیمت هتل در روسیه برای هر زوج ۳،۹۱۳ پوند (۵۳ دلار) است. بنابراین یک سفر برای دو نفر به روسیه به مدت یک هفته به طور متوسط ​​۴۸۴۸۴۲ پوند (۶۶۲ دلار) هزینه خواهد داشت. البته همه این قیمت‌های متوسط ​​سفر از مسافران دیگر سفریار جمع شده است تا به شما کمک کند تا بودجه سفر خود را برآورد کنید.

بهترین زمان سفر به روسیه چه موقع از سال است؟

روسیه یک کشور با آب و هوای بسیار سرد است اما در روزهای بهار و تابستان این کشور آب‌وهوای بسیار مطلوبی دارد. به‌طور‌ کلی آب‌وهوای این کشور متغیر است اما دوره سرمای آن طولانی‌تر از دیگر مقاصد خارجی است و برخی از نقاط روسیه همانند سیبری همیشه سرد و یخبندان است.

از نظر آب‌وهوایی تابستان بهترین زمان برای سفر به روسیه است. این کشور بهارهای بسیار خلوتی دارد که می‌تواند برای سفر گزینه مناسبی باشد؛ در بهار هوای روسیه بسیار معتدل و مطلوب می‌شود. اما با این حال ایده‌آل‌ترین زمان برای سفر به این کشور تابستان است. اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید، بلیط هواپیما مسکو خود را در بین ماه‌های جولای تا آگوست که معادل ماه‌های تیر تا شهریور هستند، رزرو کنید.

در سفر با تور روسیه از کجاها دیدن کنیم؟

میدان سرخ: میدان سرخ در قلب پایتخت روسیه، جذاب‌ترین جاذبه مسکو در سفر به روسیه است. سنگ فرش‌های مربع آن با معماری زیبا احاطه شده و جایی است که بیشترین تاریخچه شهر و کشور روسیه در آن شکل گرفته است.

کلیسای جامع سنت باسیل: منظره‌ای از پایتخت روسیه با گنبدهای رنگین کمان کلیسای جامع سنت باسیل شما را جذب خواهد کرد.

کاخ کرملین مسکو: کاخ کرملین مسکو، بزرگترین کاخ قلعه فعال در اروپاست که در سفر به روسیه برای یک هفته می‌تواند بهترین جاذبه گردشگری این کشور را بشما ارائه دهد.

موزه آرمیتاژ: موزه ارمیتاژ در سال ۱۷۶۴ توسط کاترین کبیر تاسیس شد و یکی از موزه‌های بزرگ روسیه است. در این موزه می‌توانید بیش از ۳ میلیون اثر تاریخی برجسته روسیه و سایر نقاط دنیا را مشاهده کنید.

دریاچه بایکال: بسیاری از مسافران قطار سیبری همیشه در دریاچه بایکال توقف می‌کنند. این دریاچه فوق‌العاده زیباست و همچون نگینی در روسیه می‌درخشد. بایکال یکی از شفاف‌ترین دریاچه‌های جهان محسوب می‌شود و در سیبری درست مثل یک مروارید خودنمایی می‌کند.

مطلب نهایی

تور روسیه یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار خارجی با مجموعه کاملی از جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌های لوکس، هتل‌های ۵ ستاره، تفریح‌گاه‌های متنوع، جشنواره‌های تابستانی و زمستانی و… است. اگر اهل سفر و گشت و گذار هستید، می‌توانید در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تور روسیه را از طریق آژانس مسافرتی سفریار آریا رزرو کنید. خوب پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده بروزترین لیست قیمت تورهای خارجی وارد لینک زیر شوید:

https://safaryaar.com/tour/foreign

در آخر شما می‌‌توانید در وبسایت مجموعه مسافرتی سفریار آریا به‌راحتی و تنها با چند کلیک ساده انواع مختلف تورهای روسیه را که شامل تورهای ارزان و لحظه‌آخری، آفرهای هیجان‌انگیز، طیف مختلف تور­های نوروز، بهترین تورهای زمینی و هوایی و… را پیدا کنید و سپس مناسب‌‌ترین آن را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ