بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

امروزه ترکیه با داشتن چهره‌ای از شرق و رنگ‌وبویی از غرب، توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. میان شهرهای زیبای زیادی که کشور ترکیه دارد، آنتالیا برای گردشگران جذابیت خاصی پیدا کرده است. امکانات مدرن و شیک، آب‌وهوایی مدیترانه‌ای و هزینه سفر مناسب، از دلایل محبوبیت آنتالیا میان گردشگران، خصوصا گردشگران ایرانی محسوب می‌شود. بسیاری از این هتل‌ها خدمات و امکانات زیادی را برای زوج‌های جوان یا افراد مجرد ارائه می‌دهند. البته افراد زیادی نیز هستند که به‌صورت خانوادگی سفر می‌کنند و هنگام رزرو هتل آنتالیا از علی بابا تفریحات و خدمات موجود هتل برای کودکان، توجه زیادی دارند.درادامه ما قصد داریم با تعدادی از بهترین هتل‌های آنتالیا در زمینه تفریحات و خدمات کودکان، آشنا شویم. پس با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.

هتل لیماک لیمرا آنتالیا؛ فضایی مهیج برای کودکان

بی‌شک هتل لیماک لیمرا با خدمات خاص و امکانات گسترده خود، همه رویاهای یک کودک را برآورده می‌کند. این هتل پنج ستاره که در ساحل کمر قرار دارد، با انواع بازی‌ها، یک مینی باشگاه، جلسات انیمیشن و کارتون و تعداد زیادی تفریحات دیگر، مخصوص کودکان طراحی شده است. اسلاید آب و استخر هتل، مجموعه امن و مهیجی برای آب‌بازی و شناکردن بچه‌ها خواهد بود. شش استخر شنا کنار درختان نارنج، مرکز آب‌گرم با حمام ترکی و سونا و ساحل خصوصی از امکانات دیگر مجموعه آبی این هتل محسوب می‌شود. علاوه‌براین، لیماک لیمرا سه روز در هفته را به بازدید از مزرعه اسب‌ها و تجربه پیتزا خوردن با بچه‌ها اختصاص می‌دهد. البته یک روز در هفته نیز این جشنواره به افراد جوان اختصاص پیدا می‌کند. شما می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی، به رستوران مخصوص کودکان هتل مراجعه کنید. علاوه‌بر زمین بازی، فعالیت‌های مهیجی مانند کارگاه‌های صنایع‌دستی، اوریگامی، کلاس‌های پخت و پز و بازی‌های معمایی در هتل وجود دارند که می‌توانند خلاقیت کودک شما را به اوج برسانند. البته پدر و مادرهایی که می‌خواهند ساعاتی را تنها بگذرانند و دغدغه نگهداری از کودکان را درطول سفر را نداشته باشند، حتما باید این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. هتل، خدمات نگهداری از کودکان و دریافت کالسکه را با دریافت مبلغ اضافی فراهم می‌کند. همچنین حمام کودکان و صندلی‌های مخصوص غذای کودکان در هتل رایگان است. محوطه سرسبز این هتل، برای آرامش کودکان شما و ارتباط آن‌ها با طبیعت فوق‌العاده است؛ پس آن را از دست ندهید. در مجموع می‌توان گفت هتل لیماک لیمرا آنتالیا، با داشتن محیطی آرامش‌بخش و طبیعی و امکانات و تفریحات بی‌شمار، یک انتخاب بی‌نظیر برای همه اعضای خانواده است.

 

هتل دلفین بی ای گرند ریزورت؛ بهشتی برای کودکان

امروزه هر دسته از کودکان علایق متنوع و متفاوتی دارند. برخی به تفریح با وسایل و بازی‌های دستی علاقه‌مند هستند. عده‌ای جذب برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی می‌شوند. همچنین،‌ از تفریحات که بگذریم، علاقه کودکان به غذاها و خوراکی‌های خوش‌مزه را نیز باید درنظر بگیریم. البته نباید فراموش کنیم که همه این موارد باید تحت‌نظر مربیان حرفه‌ای و دلسوز انجام شود. شاید چنین مکانی به‌نظر نایاب بیاید؛ اما باید بگوییم خوشبختانه، شما می‌توانید همه این امکانات را در هتل دلفین بی ای گرند ریزورت دریافت کنید. از امکانات این هتل برای کودکان می‌توان به شبکه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مخصوص خردسالان، سالن‌ها و زمین‌های روباز برای کودکان، استخرهای کم عمق با وسایل بازی مخصوص بچه‌ها و مرکز نگهداری از آنان اشاره کرد. البته در این هتل مانند هتل میراکل آنتالیاعلاوه‌بر نمایش‌های کودکانه و برنامه‌های تفریحی زیادی که برای کودکان تهیه شده، امکانات و برنامه‌هایی نیز برای بزرگسالان وجود دارد که می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. کنار همه این موارد، فضای سرسبز و دل‌انگیز هتل نیز آرامش خاصی به همه اعضای خانواده می‌دهد و مسافران زیادی را به این هتل جذب می‌کند.

هتل لند آف لجندز کینگدام؛ بهترین برای تفریحات آبی

این هتل تفریحات آبی زیادی دارد و به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند برای همه اعضای خانواده مهیج و لذت‌بخش باشد. از امکانات تفریحی جذاب هتل می‌توان به پارک آبی بسیار بزرگ، رفتینگ، سافاری، سینما پنج بعدی و امکانات تفریحی زیاد دیگری اشاره کرد. هتل لند آف لجندز کینگدام یکی از بهترین هتل های آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته و فقط ۱۲ دقیقه با ساحل فاصله دارد! اتاق‌های هتل نیز از امکانات زیادی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LED، مینی‌بار و دکوراسیونی چشم‌نواز برخوردار هستند. فاصله هتل تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است؛ پس نیازی نیست خیلی نگران ترانسفر خود باشید. به دلیل اینکه هتل در منطقه‌ای آرام و دنج قرار گرفته، محیط هتل بسیار زیبا و آرامش‌بخش است. البته پیشنهاد می‌کنیم در اتاق‌های روبه دریا هتل اقامت کنید تا با دیدن منظره‌ای زیبا، بیشترین لذت را از اقامت خود ببرید.

اگر به سفر علاقمندید، پادکست سفر رادیو دوردنیا را از دست ندهید.

 

در این مقاله شما با تعدادی از بهترین هتل‌های آنتالیا برای کودکان آشنا شدید که هرکدام به نحوی، می‌توانند بهترین انتخاب برای سفر خانوادگی شما به آنتالیا باشند. پس پیشنهاد می‌کنیم پیش از رزرو هتل آنتالیا از علی بابا یکی از این هتل‌ها را نیز درنظر بگیرید. آیا شما تاکنون در این هتل‌ها اقامت داشته‌اید؟ از نظر شما بهترین هتل آنتالیا برای کودکان کدام است؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را بپرسید
ارسال از طریق واتساپ